Showing 1 - 10 of 473
behavior, franchising, origin labelling, transparency in the agri-food industry, tourism and the triptych of brand …/label/product. The contributions are gathered under the following main topics: Consumer behavior and decisions, labeling strategy, brand … market trends, branding of local brands, territorial impact on brand/label/product, theoretical and managerial research …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013167270
Brand Communities“ wurde um Online-Communities ergänzt, und das Kapitel „Innovative Marktpsychologie im IFM POS Lab“ ist neu …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402317
High Tech in der Markenführung -- Der Handel ist tot – Es lebe die Marke im Handel -- Implementieren mit Markenprojekten und Markentools -- Marken mit einem Gewissen -- Ich liebe meine Marke – und ihre Partner -- Marke ist mehr!.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402750
Bilder von Destinationen entstehen in den Köpfen von Reiseinteressierten meist schon, bevor ein Reiseziel ausgewählt oder besucht wird. Abhängig vom Wissensstand können diese Vorstellungen sehr konkret und detailliert oder auch diffus und vage ausfallen. Die Bedeutung von Destinationsimages...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013414535
This book focuses on the concept of “brand hate” and consumer negativity in today’s digital markets. It explores the … consumption spaces. Consumer hostility and hate is not hidden and silent anymore but is now openly shared on many online anti-brand … websites, consumer social networking sites, and complaint and review boards. The book defines consumer brand hate and discusses …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395989
The 2018 International Conference on National Brand & Private Label Marketing is a unique academic forum for presenting … retailers, store brand managers and national brand managers. The three-day event covered a wide range of topics from varied …, cultural dimensions, sales promotions, brand equity, private label pricing, and dual branding – using a wide variety of …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013192306
mechanism of the new local luxury brands in China step by step by answering the questions of "what, why and how". Through the … theoretical support for China to cultivate new local luxury brands. It presents an overview on the current China's local luxury …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012519832
Part I: New Generation Design -- 1.Fashion Design in Altermodern China -- 2. Projecting Authenticity Through Cultural … Identity of the Emerging Young Chinese Fashion Designers and the Role of Fashion Design Education -- 7. Fashion Events in China …-market digital strategies an oxymoron in the luxury fashion industry? Insights from China -- 9. American Products in China: How Much …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814624
Missverständnis Marke -- Markenbildung -- Markenname und Markenlogo -- Markenführung -- Der Einfluss des Markenmanagements -- Markenführung im B2B -- Purpose und Nachhaltigkeit -- Markenführung in der Krise -- Was einer alleine nicht kann.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012655235
Das Phänomen Marke als Herausforderung -- Die Macht von Marken -- Die handwerklichen Missverständnisse -- Das Konzept: was sind Marken (Schutzrecht, Vermögenswert, soziale Institution) -- Die Geschichte: wie entstand das Markenkonzept -- Die Macht der Marke: was leistet sie? -- Der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012596868