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Die Bedeutung eines Online-Shopping-Momentums für die Effektivität von Retargeting -- Die Rolle des Shopping-Momentums im Online-Kaufprozess -- Retargeting als Mittel zur Überbrückung und Schlie- ßung des unterbrochenen Momentums -- Theoretische Fundierung der Effektivität von Retar-...
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Jörg Igelbrink’s study provides the disclosure of a comprehensive explanation approach of the consumers purchase motivation and attitude towards local fashion brands. The structure equation model reveals six direct impacts on the consumers LFB attitude. The author’s findings identify a new...
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Modelle organisationalen Kaufverhaltens -- Bestandsaufnahme der Literatur zum organisationalen Kaufverhalten -- Explorative Untersuchung des Informationsverhaltens von B2B-Käufern im digitalen Zeitalter -- Informationsverhalten auf B2B-Websites: Eine sequenzbasierte Clusteranalyse von Klickpfaden.
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das Markenimage beeinflussen lässt. Der Inhalt Das Bauwerk als Botschaft Vom äußeren Bild zum inneren Bild Die Entstehung …
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Chapter 1: Origins -- Chapter 2: People Are Media Companies -- Chapter 3: Influence Is an Outcome, Not a Profession -- Chapter 4: The Art and Science of Creativity -- Chapter 5: Creator-Centric Strategies -- Chapter 6: 1:1 Relationships at Scale -- Chapter 7: The 4-Step Influencer Marketing...
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Grundlagen des Dialogmarketings -- Strategien des Dialogmarketings -- Data Driven Dialogmarketing -- Medien des Dialogmarketings -- Strategien des Online-Marketings -- Instrumente des Online-Marketings -- Social Media Marketing -- Crossmediales Marketing.
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Grundlagen des Dialogmarketings -- Strategien des Dialogmarketings -- Data Driven Dialogmarketing -- Medien des Dialogmarketings -- Strategien des Online-Marketings -- Instrumente des Online-Marketings -- Social Media Marketing -- Crossmediales Marketing.
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1 the key drivers of perceived omnichannel service quality in fashion -- 2 omnichannel retailing and brand equity: a new balance to achieve -- 3 opinion leaders, short videos and virtual communities in the fashion industry -- 4 fashion bloggers: temperament and characteristics -- 5 online brand...
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The knowledge on how to influence user engagement metrics and thereby brand visibility plays a crucial role in influencer branding – both for social media influencers as well as marketers. Based upon two holistic empirical models and the analysis of real-world data, Tanja Fink is able to show...
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Chapter 1. Introduction -- Chapter 2. Literature Review -- Chapter 3. Research Model and Hypotheses -- Chapter 4. Methodology and Methods -- Chapter 5. Quantitative data Presentation and Analysis: Descriptive Analysis -- Chapter 6. Quantitative data Presentation and Analysis: Inferential...
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