Showing 1 - 10 of 85
Chapter 1: Introducing Online Brand Communities -- Chapter 2: Participation and customer involvement -- Chapter 3: Online brand communities and loyalty intentions -- Chapter 4: Consumer engagement -- Chapter 5: Social identity and online brand communities -- Chapter 6: Brand and customer loyalty...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013167257
This book contains the latest and most up-to-date research results from the fields of brands, labels and product, presented at the international colloquium COBLI 2021, held in Orleans, France. It covers a wide range of topics from the fields of economics, psychology, information technology and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013167270
1. Marketing Strategy: A Global Discipline -- 2. The Global Marketing Environment -- 3. Selecting and Entering Global Markets -- 4. Balancing Global Synergies and Local Responsiveness -- 5. Steps in Developing Global Marketing Strategies -- 6. Segmenting Targeting and Positioning in Global...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012821399
Vorwort -- I. Employer Branding ist keine Raketenwissenschaft -- II. Eine echte Marke: Warum Werbeagenturen nicht Ihr erster Ansprechpartner sind -- III. Die inneren Werte: Wie Kultur sexy macht -- IV. Handwerkszeug: Die ersten Schritte in die richtige Richtung -- V. Vier Sofortmaßnahmen für...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013040827
Einleitung -- Wahrnehmung und Wirkung multisensorischer Reize.-Markenrecht – Markenformen mit Sinn -- Multisensorisches Marketing -- Praxisbeispiele multisensorischer Marken -- Fazit und Ausblick -- Experteninterviews.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013040863
Chapter 1. Introduction -- Chapter 2. Conceptual framework -- Chapter 3. Connotation and mechanism -- Chapter 4. Cultivation methods of chinese local new luxury brands: a perspective of design driven innovation -- Chapter 5. Communication methods of chinese local new luxury brands: a perspective...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012519832
Missverständnis Marke -- Markenbildung -- Markenname und Markenlogo -- Markenführung -- Der Einfluss des Markenmanagements -- Markenführung im B2B -- Purpose und Nachhaltigkeit -- Markenführung in der Krise -- Was einer alleine nicht kann.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012655235
Grüner Konsum -- Geschichte der Ökobranche und die wirtschaftliche Bedeutung der Ökobranche heute -- Die berühmten Lohas – Eine fulminante Marketingidee -- Gibt es grüne Trends? -- Die Marke als soziales Bündnissystem -- Die Marke aus juristischer, ökonomischer und soziologischer Sicht...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012585256
Wie Erinnerung funktioniert: Encoding, Retention, Retrieval, der Hippocampus und Content vs. Context Memory -- Wie und warum Branding funktioniert: Share of Mind, Relevant Set, Emotionen und Verbraucher-Insights -- Was Content-Marketing für die Marke tut: Mental Availability, Marken-Relevanz,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012585354
Chapter 1: Rivalry In and Out of Sport -- Chapter 2: The Games We Play -- Chapter 3: They Said What? -- Chapter 4: Are You Team Apple or Team Samsung? -- Chapter 5: Rebels or Star Fleet? -- Chapter 6: Introduction of a Hierarchy of Out-Group Derogation -- Chapter 7: Here We Are, There We Go.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012627214