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, destination marketing, brand avoidance, sports marketing communications, sponsorship, health and lifestyle branding, digital …1. Marketing Communications and Brand Development - An Introduction -- 2. The Progress of Destination Brand Marketing …-Driven Consumer-Brand Interactions in Mexico: Healthy Food Brands versus Indulgent Food Brands -- 8. Health and Lifestyle Branding …
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!“ -- Agile Branding -- Digital Brand Storytelling -- Die Erweckung des Verbrauchers -- Eine Frage der Markenkultur -- Digitale … Markenbildung -- Brand Services -- Markenstrategien in digitalen Medien -- Der Social Media ROI -- Issue Management mit Social Media …, Marketingforscher und Werbefachleute, aber auch Dozierende und Studierende der Marketing-, Kommunikations-, Medien- und …
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Marketing-Konzepte Weiterdenken -- Marketing-Strategien Weiterdenken -- Kundenbeziehungen Weiterdenken -- Marketing … digital Weiterdenken -- Marketing-Organisation Weiterdenken -- Markenführung Weiterdenken -- Verantwortung des Marketing …Dieses Buch stellt die Rolle des Marketing auf den Prüfstand und denkt sie weiter. Strukturen, Prozesse und Instrumente …
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1. Marketing Communications and Brand Development in A Changing World – Introduction, Issues and Perspectives -- 2 … Green Innovation Themes for Brand Development in Emerging Markets -- 12. Marketing Communications: Embedding Sustainability …This book provides critical insights into marketing communications and brand development in a business landscape …
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Integrated Marketing Communications: A Global Brand-Driven Approach, 2nd edition presents an integrated and global …1. Introduction to Communicating Globally: An Integrated Marketing Approach -- 2. Transitioning in the Marketplaces and … -spaces of 2020 and Beyond -- 3. The Global Marketplace -- 4. How Marketing Communication Works -- 5. Integrated Communication …
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Part 1: Public Sector Marketing Communications and Brand Management -- Chapter 1: Introduction to Public Sector … Marketing Communications in Africa -- Chapter 2: Public Sector Branding in Africa: Some Reflections -- Chapter 3: Marketing … Communications Strategies for Public Transport Organisations -- Chapter 4: Positioning Public University’s Brand through Marketing …
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An Introduction to Strategic Islamic Marketing -- Halal Industry: Threats and Barriers -- Halal Industry: Threats and … Barriers -- Does the Non-Muslim Segment Matter in Strategic Islamic Marketing? A Literary Insight with Practical Implications … -- Developing an Islamic Corporate Culture -- Small and Medium Enterprises and Strategic Marketing in an Emerging Muslim Country …
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Aufbau und Inhalt des Buches orientieren sich an den sieben Perspektiven des Marketing -- 1. Theoretische Perspektive …Der Leser erhält eine systematische Einführung in die Denkweisen, Konzepte, Methoden und Instrumente des Marketing … Besonderheiten im Marketing, die aus der Omnipräsenz der Digitalisierung resultieren, in allen Kapiteln eingearbeitet. Praxisstimmen …
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-- Chapter 7: The 4-Step Influencer Marketing Framework -- Chapter 8: Measuring What Matters -- Glossary.- …In the next few years, brands are on track to spend billions of dollars on influencer marketing. This form of marketing … advertising. It's the way of the future, and the responsibility is on business leaders to keep up. Modern marketing professionals …
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und -verantwortliche sowie Dozierende und Studierende mit dem Schwerpunkt Marketing. Sein Fazit: Starke Marken entstehen … durch Brain Branding. Sie existieren als Brain Script im Gehirn, sind also an neuronale Prozesse gekoppelt. In der vierten … Auflage wurde das Kapitel „Celebrity-Marketing“ vollständig überarbeitet und umbenannt zu „Influencer-Marketing“, das Kapitel …
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