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The 2018 International Conference on National Brand & Private Label Marketing is a unique academic forum for presenting …, cultural dimensions, sales promotions, brand equity, private label pricing, and dual branding – using a wide variety of …Part I: Consumer Behavior -- Part II: Online Context and Digital Transformation -- Part III: Branding -- Part IV …
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, destination marketing, brand avoidance, sports marketing communications, sponsorship, health and lifestyle branding, digital …1. Marketing Communications and Brand Development - An Introduction -- 2. The Progress of Destination Brand Marketing …-Driven Consumer-Brand Interactions in Mexico: Healthy Food Brands versus Indulgent Food Brands -- 8. Health and Lifestyle Branding …
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An Introduction to Strategic Islamic Marketing -- Halal Industry: Threats and Barriers -- Halal Industry: Threats and … Barriers -- Does the Non-Muslim Segment Matter in Strategic Islamic Marketing? A Literary Insight with Practical Implications … -- Developing an Islamic Corporate Culture -- Small and Medium Enterprises and Strategic Marketing in an Emerging Muslim Country …
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market trends, branding of local brands, territorial impact on brand/label/product, theoretical and managerial research … behavior, franchising, origin labelling, transparency in the agri-food industry, tourism and the triptych of brand …/label/product. The contributions are gathered under the following main topics: Consumer behavior and decisions, labeling strategy, brand …
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und -verantwortliche sowie Dozierende und Studierende mit dem Schwerpunkt Marketing. Sein Fazit: Starke Marken entstehen … durch Brain Branding. Sie existieren als Brain Script im Gehirn, sind also an neuronale Prozesse gekoppelt. In der vierten … Auflage wurde das Kapitel „Celebrity-Marketing“ vollständig überarbeitet und umbenannt zu „Influencer-Marketing“, das Kapitel …
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!“ -- Agile Branding -- Digital Brand Storytelling -- Die Erweckung des Verbrauchers -- Eine Frage der Markenkultur -- Digitale … Markenbildung -- Brand Services -- Markenstrategien in digitalen Medien -- Der Social Media ROI -- Issue Management mit Social Media …, Marketingforscher und Werbefachleute, aber auch Dozierende und Studierende der Marketing-, Kommunikations-, Medien- und …
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Marketing-Konzepte Weiterdenken -- Marketing-Strategien Weiterdenken -- Kundenbeziehungen Weiterdenken -- Marketing … digital Weiterdenken -- Marketing-Organisation Weiterdenken -- Markenführung Weiterdenken -- Verantwortung des Marketing …Dieses Buch stellt die Rolle des Marketing auf den Prüfstand und denkt sie weiter. Strukturen, Prozesse und Instrumente …
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Markenflaute: Warum Marketing anders denken muss -- Markenerwachen: Menschen verstehen, Marken steuern …Das Buch zeigt, wie Erkenntnisse der Verhaltensforschung beziehungsweise Behavioral Economics für Context-Marketing … Marketing- und Kommunikationsumfeldes unserer Zeit bietet viel Raum für kreative und innovative Anwendungen von Context Thinking …
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1. Marketing Communications and Brand Development in A Changing World – Introduction, Issues and Perspectives -- 2 … Green Innovation Themes for Brand Development in Emerging Markets -- 12. Marketing Communications: Embedding Sustainability …This book provides critical insights into marketing communications and brand development in a business landscape …
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Integrated Marketing Communications: A Global Brand-Driven Approach, 2nd edition presents an integrated and global …1. Introduction to Communicating Globally: An Integrated Marketing Approach -- 2. Transitioning in the Marketplaces and … -spaces of 2020 and Beyond -- 3. The Global Marketplace -- 4. How Marketing Communication Works -- 5. Integrated Communication …
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