Showing 1 - 10 of 640
Innovation – Grenzen der Planung und neue Wege -- Das Projekt KES-MI -- Innovationsarbeit - künstlerisch, erfahrungsgeleitet, spielerisch -- Innovationsprozess - flexibel, offen, non-linear -- Management der Innovation -Management des Informellen -- Wie sich Innovationsarbeit lernen lässt...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015845
and scheduling: the construction of a baseline schedule and the analysis of a project schedule’s risk as preparation of … resource efficiency calculations, time and cost risk analyses, project tracking and performance measurement, and so on. In this … schedule is discussed at the end of the two baseline scheduling parts as schedule risk analysis techniques that can be applied …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013522963
This volume presents selected articles from the 21st Eurasia Business and Economics Society (EBES) Conference, which was held in Budapest (Hungary) in 2017. The theoretical and empirical papers in this volume cover various areas of business, economics, and finance from a diverse range of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396408
psychology and behavior, risk perception and communication, marketing research strategies, as well as consumer product regulation … -- Risk Communication -- Perception of Product Risks and Benefits: Comprehension of Products and Messages -- Perception of … Product Risks -- Measuring Risk Perception -- The Perception Risk Instrument (PRI) -- Role of Emotions in Risk Perception …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397836
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401720
Verhaltenswissenschaftliche Preisforschung -- Wirkung von Kundenzufriedenheit und Kundenbegeisterung auf das Kundenpreisverhalten -- Theorie kognitiver Dissonanz, Equity Theorie und Theorie des wahrgenommenen Risikos.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017678
The Reason to Believe -- Der Weg zur Einfachheit -- Der Weg zur Emotion und zum Erlebnis -- Überzeugungstaktiken …, konkreten Anleitungen und einer Toolbox für die Umsetzung. The Reason to Believe Der Weg zur Einfachheit Der Weg zur Emotion und …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017819
Bereich nachhaltiges Konsumentenverhalten und digitales (Fashion-)Retailing. Sie publiziert beispielsweise zu Guerilla …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018672
Konsumentenverhalten CMOs, Marketingleiter und Brandmanager Der Autor Dr. Jochen Kühn promovierte bei Prof. Dr. Tobias Langner am Lehrstuhl …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019877
Der Einfluss von Emotionen auf die Markenproduktentscheidung als Herausforderung an die Kaufverhaltenstheorie -- Markenproduktentscheidungen und Emotionen als Analyseobjekte -- Theoretische und konzeptionelle Grundlagen zum Einfluss von Emotionen auf Markenproduktentscheidungen -- Methodische...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516491