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Christian Zagel presents a new way of innovating, measuring, and improving self-service systems for retail environments in the context of Customer Experience Management. He shows that technology is used to evoke positive emotions during the shopping experience to not only satisfy the consumer,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018265
Stand der Forschung zu Kundenbegeisterung im Dienstleistungskontext -- Konzeptualisierung und Operationalisierung eines Messmodells für begeisternde Serviceinnovationen -- Entwicklung des Wirkungsmodells für begeisternde Serviceinnovationen -- Empirische Analyse des Mess- und Wirkungsmodells.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018298
Die Vorlieben der Kunden zu kennen zählt zu den wichtigsten Voraussetzungen für eine erfolgreiche Produktpolitik, und ihre Messung ist ein zentrales Thema der Marketingforschung. Tobias Schneider stellt einen neuen Typus von Recommender-Systemen vor, der auf der Modellierung von Präferenzen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517427
Problemstellung -- Der Checkout im Handel -- Begriffliche Abgrenzung und Einordnung der Kundenzufriedenheit -- Bisherige Untersuchungen zum Einfluss von Selbstbedienungskassen auf das Konsumentenverhalten -- Verhaltenswissenschaftliche Theorien zur Erklärung der Kundenzufriedenheit mit neuen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015013
Zum Wandel von Dienstleistungen -- Unternehmensbezogene Dienstleistungen: Motor für Wachstum und Impulsgeber für die Industrie -- Produktbezogene Dienstleistungen: Vom Pflichtprogramm zur Kür -- ndustrialisierung der Servicewelt: Dienstleistungen am laufenden Band-. Personenbezogene...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015428
Chapter 1: Introduction -- Chapter 2: Measuring the Performance of Knowledge Value-Added in University-Industry Collaborative Innovation -- Chapter 3: Efficiency Evaluation of Knowledge Flow in University-Industry Collaborative Innovation in China -- Chapter 4: Big Five Personality Traits and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013256176
The book explores different approaches towards the ‘entrepreneurial university’ paradigm, explores channels and mechanism used by universities to implement the paradigm and contributes to the public discussion on the impact of commercialization on university research and knowledge. It argues...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013263164
This book demonstrates how traditional knowledge can be connected to the modern world. Human knowledge of housing, health and agriculture dates back thousands of years, with old wisdom developing and becoming modern. But in the past few decades, global communities have increasingly become aware...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395991
Wilhelm Griga explores benefits of inpatriation, issues, remediation strategies, and factors influencing inpatriate assignment effectiveness to better fulfill individual and organizational demands. The author covers inpatriation theory and presents empirical research results on inpatriates from...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396225
This book places knowledge, learning and innovation at the heart of cross-sector collaborations. Collaboration for innovation is a topic that has attracted widespread interest from academics, business strategists and government officials. To date the collaborations have focused on the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396532