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This handbook pursues an integrated communication approach. Drawing on the various fields of organizational communication and their relevance for CSR, it addresses innovative topics such as big data, social media, and the convergence of communication channels, as well as the roles they play in a...
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This is a seminal book for anyone who wants to understand, shape or study the communication surrounding sustainability in their interactions with colleagues, employees, supply chain partners, and external stakeholders. It develops essential insights on the basis of an extensive review of...
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-Informationen ist, der durch das Marketingmanagement gezielt beeinflusst werden kann. Damit liefert der Autor neue Erkenntnisse für die …
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insbesondere dem Marketingmanagement, eine bessere Auswahl an CSR-Engagements zu treffen, die den gestiegenen Ansprüchen der …
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Vorwörter -- Wirkungsvolle CSR-Kommunikation – Grundlagen -- CSR-Kommunikation und Marke -- Den Ehrbaren Kaufmann leben – Eine Strategie für die Zukunft der Wirtschaft -- CSR-Kommunikation und soziale Innovationen -- Der Stakeholderansatz als Fundament der CSR-Kommunikation --...
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Advertising Content, Appeals, and Execution -- Corporate Responsibility, Social Issues, and Advertising -- Social Media, Online, and Mobile Advertising -- Product Placement -- Gender, Children, and Advertising -- Consumers, Companies, Brands, and their Relationships
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Begriffsabgrenzungen und Definitionen -- Biologische Lebensmittel im Lebensmitteleinzelhandel -- Nachhaltiges Wirtschaften: Green Business -- An grünen Werten orientierte Dialoggruppen: Green Dialogue Groups -- An grünen Werten orientiertes Marketing: Green Marketing -- An grünen Werten...
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to organizational stakeholders. This integrated focus on sustainable social innovation differentiates the book from … on Social Innovation (ROSI) through four pillars of social change: Open Circles, Focused Purpose Sharing, Mutuality of …Part I INTRODUCTION -- Managing for Return on Social Innovation (ROSI): Pillars for Sustainable Social Impact -- Part …
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Perspective -- Sustainable Entrepreneurship as Key Driver for Social Innovation -- Sustainable Entrepreneurship as a Driver for …
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Innovation: Corporate Social Innovation -- 5. Gesellschaftliche Innovation als Managementprinzip -- 6. Nachhaltigkeit und … Innovation als Geschäftszweck von SAP -- 7. Innovationen für eine nachhaltige Entwicklung: Aus Verantwortung, für die … Unternehmensführung am Beispiel von Elektromobilität -- 10. CSR und Innovation - Neue Wege eines globalen Versicherungsunternehmens am …
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