Showing 1 - 10 of 163
Servicequalität genießt einen besonderen Stellenwert bei der Entstehung von Kundenzufriedenheit und Kundenbindung …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017021
Grundlagen, strategische Potenziale und Defizite des Beschwerdemanagements in der Unternehmung -- Strategische Planung als Instrument der Strategieformulierung und strategischen Ausrichtung der Unternehmung -- Entwurf einer strategischen Planungskonzeption für den Funktionsbereich...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516634
Grundlagen und Strategien der Service Excellence -- Service Excellence -- Insights into Service Excellence -- Competing in the Future: How Can Firms Nurture Service Superiority -- Integrierte Kundenorientierung als Treiber der Service Excellence -- Werteorientierungen von BWL-Hochschullehrern...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014359
Problemstellung -- Der Checkout im Handel -- Begriffliche Abgrenzung und Einordnung der Kundenzufriedenheit … Theorien zur Erklärung der Kundenzufriedenheit mit neuen Technologien -- Anwendbarkeit der verhaltenswissenschaftlichen … Theorien für die Erklärung der Kundenzufriedenheit mit SB-Kassen -- Methodische Grundlagen der Datenanalyse -- Empirische …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015013
Mit dem Wandel der Beratungsbranche hat sich auch die Art und Weise der Beschaffung von Beratungsleistungen durch die Klienten verändert. Das professionelle Management von Angebotssituationen bekommt eine immer größere Bedeutung: Aus der Perspektive des Anbieters werden diese zum...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014425136
hinsichtlich der mediierenden Wirkung von Affekt und Kognition auf die Beziehung zwischen Wahrnehmung der Identitätselemente und …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014425320
This open access book investigates the inter-relationship between the mind and a potential opportunity to explore the psychology of entrepreneurship. Building on recent research, this book offers a broad scope investigation of the different aspects of what goes on in the mind of the (potential)...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395807
’Brien, Pamela Scott Sharkey and Ulf Andersson -- 9. Entrepreneurial Cognition and Behaviour: The Antecedent Role of Affect; Grace S …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396170
cognitive science relating to the metaphorical and embodied nature of cognition as its starting point. Introducing the concept … problems that have troubled managers for years. Sensory Templates and Manager Cognition will be of interest to scholars and … students of managerial cognition, leadership and neuroscience, as well as practising managers and management educators …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396414
Behaviour change is hard, but O’Mara shows that by adopting strategies that are well-founded in the science of brain and behaviour individuals and organisations can adapt to the demands of the modern world. The brain matters in business. The problem is that our brains have many biases,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396645