Showing 1 - 10 of 209
This book brings order to the chaotic and rapidly evolving world of influencer marketing by providing readers with much needed context, frameworks, and best practices. Written for busy marketing professionals working in both domestic and international markets, it addresses these topics in a...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395922
Was ist Growth Hacking? -- Welche Skills braucht ein Growth Hacker? -- Growthhacking im Startup vs. im Non-Startup -- Ein agiles Team aufbauen -- Agil und kundenzentriert entwickeln -- Innovationen selbst machen -- The Product-Market-Fit -- Warum AB-Testing, ich weiss doch alles -- „Liebe auf...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019577
This SpringerBrief offers a state of the art analysis of electronic word-of-mouth (eWOM) communications and its role in … marketing. The book begins with an overview of traditional word-of-mouth (WOM) and its evolution to eWOM. It discusses the … differences between traditional and online WOM. The book examines why people engage in eWOM communications, but also how consumers …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396577
Researchers and students in the fields of marketing, communication and digital marketing Practitioners in these areas The Author …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397865
. wissenschaftlichen interdisziplinären Kongress für Dialogmarketing, den der DDV im September 2012 an der Hochschule der Medien in … Studierende der Wirtschaftswissenschaften, der Wirtschaftspsychologie sowie interdisziplinärer Fachrichtungen mit dem …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016617
· Researchers and students in the fields of marketing and brand management · Executives in this area The Author Dr. Severin …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016983
Zielgruppen · Dozierende und Studierende der Wirtschaftswissenschaften, der Wirtschaftspsychologie sowie interdisziplinärer …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019351
. wissenschaftlichen interdisziplinären Kongress für Dialogmarketing, den der DDV im September 2015 an der Hochschule Fulda veranstaltete …- Werbemitteloptimierung Die Zielgruppen • Dozierende und Studierende der Wirtschaftswissenschaften, der Wirtschaftspsychologie sowie …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019728
. wissenschaftlichen interdisziplinären Kongress für Dialogmarketing, den der DDV im September 2014 an der Hochschule Mainz veranstaltete … CRM - Customer Journey - Gestaltung von Mailings Die Zielgruppen · Dozierende und Studierende der …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019730
Grundlagen des Influencer Marketing Funktionsweise des Influencing Strategien, Chancen und Risiken Die Zielgruppen Studierende … Prof. Dr. Marco Nirschl ist Professor für E-Commerce Management an der Ostbayerischen Technischen Hochschule Amberg …-Studiengang (M.Sc.) Digital Business an der Ostbayerischen Technischen Hochschule Amberg-Weiden. . …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020012