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Markenschutz heute in Theorie & Praxis -- Marken- und Produktpiraterie - Herausforderungen an den rechtlichen Markenschutz -- Konzeptualisierung eines holistischen, praxisorientierten Ansatzes zum Markenschutz entlang der Wertschöpfungskette markenführender Organisationen.
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Mit einer vertieften fachübergreifenden wirtschafts- und rechtswissenschaftlichen Auseinandersetzung im nationalen und europäischen Kennzeichenrecht gelingt Mandy Risch-Kerst eine Darstellung der bestehenden Schutzmechanismen und Gesetzeslücken für Großveranstalter im Kampf gegen Ambush...
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Grundlagen der Multisensualität -- Grundlagen der Markenführung und der multisensualen Markenführung -- Markenrecht … der Markenführung und der multisensualen Markenführung Markenrecht Praxisbeispiele multisensualer Markenführung 24 …
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Relevanz von Naming Rights -- Chancen und Herausforderungen von Naming Rights für die identitätsbasierte Markenführung -- Kompositionelle und holistische Analyse der Kommunikationswirkungen und Ökonomisierung von Naming Rights anhand eines Fallbeispiels .
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Multisensuale Markenführung bietet vielversprechende Möglichkeiten, Konsumenten langfristig und mit allen fünf Sinnen an eine Marke zu binden und Markeninhalte tiefgreifend zu verankern. Unternehmen wie Apple, BMW, Louis Vuitton, Disney und Starbucks zeigen es vor. Paul Steiner untersucht die...
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Klappentext: Intangible assets such as knowledge or brands are increasingly important to companies. Such assets are essentially needed to develop new innovative products and to introduce them to the market. Philipp Sandner is one of the first researchers to approach the valuation of both...
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The 2018 International Conference on National Brand & Private Label Marketing is a unique academic forum for presenting … retailers, store brand managers and national brand managers. The three-day event covered a wide range of topics from varied …, cultural dimensions, sales promotions, brand equity, private label pricing, and dual branding – using a wide variety of …
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This book focuses on the concept of “brand hate” and consumer negativity in today’s digital markets. It explores the … consumption spaces. Consumer hostility and hate is not hidden and silent anymore but is now openly shared on many online anti-brand … websites, consumer social networking sites, and complaint and review boards. The book defines consumer brand hate and discusses …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395989
This book counteracts the claim that luxury and sustainability are conflicting concepts, and contends that they can successfully co-exist. Discussing key characteristics of luxury such as craftsmanship and preservation of artisan skills, product quality and durability, and limited quantities of...
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articles from the Journal of Brand Management explores the complex relationships consumers tie with luxury, and the unique … characteristics of luxury brand management. Covering the segmentation of luxury consumers worldwide, the specificity of luxury … Brand Management is essential reading for upper level students as well as scholars and discerning practitioners …
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