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Servicequalität genießt einen besonderen Stellenwert bei der Entstehung von Kundenzufriedenheit und Kundenbindung …
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Problemstellung — Olfaktorik als vernachlässigte Modalität zum Aufbau und zur Stärkung von Marken -- Theoretischer Rahmen — Einbindung olfaktorischer Reize in die Markenkommunikation -- Empirischer Teil — Wirkungen der Integration von olfaktorischen Reizen in die Kommunikation des...
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issues in depth, e.g. mobile data security via 4G, the new industrial revolution, green telecommunications, and consumer …
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Grundlagen und Strategien der Service Excellence -- Service Excellence -- Insights into Service Excellence -- Competing in the Future: How Can Firms Nurture Service Superiority -- Integrierte Kundenorientierung als Treiber der Service Excellence -- Werteorientierungen von BWL-Hochschullehrern...
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This book provides a balanced, empirically-based view of the 'Digital Economy,' and explores its regional and geographical import in areas where the Digital Economy meets more traditional patterns. More than just an interpretive analysis, this book utilizes empirical evidence in its assessment...
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telecommunications and transport. Negotiating partners in these markets are often not equal with regard to their various sources and … telecommunications and transport. In general, negotiating partners in these markets are not equal with regard to their various sources …
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Telecommunications are increasingly recognized as a key component in the infrastructure of economic development. For … many years, there were state-owned monopolies in the telecommunications sector. In transition economies, they were … characterized by especially poor performance and high access deficits, as telecommunications were considered to be a non …
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Problemstellung -- Der Checkout im Handel -- Begriffliche Abgrenzung und Einordnung der Kundenzufriedenheit … -- Bisherige Untersuchungen zum Einfluss von Selbstbedienungskassen auf das Konsumentenverhalten -- Verhaltenswissenschaftliche … Theorien zur Erklärung der Kundenzufriedenheit mit neuen Technologien -- Anwendbarkeit der verhaltenswissenschaftlichen …
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