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This book brings order to the chaotic and rapidly evolving world of influencer marketing by providing readers with much needed context, frameworks, and best practices. Written for busy marketing professionals working in both domestic and international markets, it addresses these topics in a...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395922
Was ist Growth Hacking? -- Welche Skills braucht ein Growth Hacker? -- Growthhacking im Startup vs. im Non-Startup -- Ein agiles Team aufbauen -- Agil und kundenzentriert entwickeln -- Innovationen selbst machen -- The Product-Market-Fit -- Warum AB-Testing, ich weiss doch alles -- „Liebe auf...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019577
Definition of Third-Party Product Reviews (TPPRs) -- Theories Explaining TPPR Effects on Consumer Behaviour -- Perceived Quality Research -- Customer Value -- Empirical Approach and Conceptual Models -- Rasch Modelling and Scale Development -- TPPR and the Product Choice Progress -- TPPR,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016492
This SpringerBrief offers a state of the art analysis of electronic word-of-mouth (eWOM) communications and its role in marketing. The book begins with an overview of traditional word-of-mouth (WOM) and its evolution to eWOM. It discusses the differences between traditional and online WOM. The...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396577
Ines Nee makes important key contributions to service recovery research by analyzing the effect of management response content towards negative online customer reviews on the observer’s purchase intention. This study is the first to provide a conceptual basis of observers’ behavioral...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397865
Innovationsstarke Branchen – und dazu zählt das Dialogmarketing ganz eindeutig – benötigen intensive und praxisnahe Forschung, deshalb hat es sich der Deutsche Dialogmarketing Verband seit vielen Jahren zur Aufgabe gemacht, den Austausch zwischen Wissenschaft und Praxis zu fördern. Der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016617
The emergence of social media as one of the driving forces of consumers’ online experiences today also challenges our current understanding on marketing and brand management. The effects of brands’ social media involvement are to this day uncertain. Severin Dennhardt shows that social media...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016983
Emotionen im crossmedialen Dialog -- Social CRM -- CRM zwischen Theorie und praktischer Umsetzung -- Customer Journey Analyse -- Change Management im Online-Zeitalter -- Gamification in der Unternehmenspraxis.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019351
Dialogkommunikation im digitalen Zeitalter -- Verbrauchereinstellungen zum Teilen persönlicher Daten -- Prognosemodell zur Wirkung von Content auf Facebook -- Customer Experience Management -- Erfolgsbeitragsfaktoren im Dialogmarketing -- Werbemitteloptimierung.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019728
Innovationsstarke Branchen – und dazu zählt das Dialogmarketing ganz eindeutig – benötigen intensive und praxisnahe Forschung, deshalb hat es sich der Deutsche Dialogmarketing Verband seit vielen Jahren zur Aufgabe gemacht, den Austausch zwischen Wissenschaft und Praxis zu fördern. Der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019730