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This book provides a synthesis of research perspectives on customer engagement through a collection of chapters from thought leaders. It identifies cutting-edge metrics for capturing and measuring customer engagement and highlights best practices in implementing customer engagement marketing...
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Stefan R. Thallmaier’s investigation enables mass customization businesses to better understand how co-design increases customers’ value perception. He focuses on the increasing proliferation of service channels (online, mobile and in-store) and digital media (toolkits, social media and live...
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Kundenintegration. Der Inhalt Kundenintegrationsverhalten in Dienstleistungsinteraktionen Interaktionsqualität und … Interaktionszufriedenheit Strukturgleichungsmodellierung Management der Kundenintegration Die Zielgruppen Dozenten und Studenten der …
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Jörg Sesselmann presents the first comprehensive guide to customer integration from a branding perspective. The author establishes a classification of the vast landscape of co-creation, co-design, co-production, interactive value creation and mass customization and evaluates benefits and...
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Betriebswirtschaftslehre mit den Schwerpunkten Dienstleistungsmanagement, Marketing Management sowie Konsumentenverhalten Experten für …
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Konzeption eines Untersuchungsrahmens zur Wirkung der Kundenintegration auf die Kundenbindungsstärke aus … Ergebnisse zu den Determinanten und Konsequenzen der Kundenintegration -- Implikationen für die wissenschaftliche Forschung und …Julia Meik untersucht die Kundenintegration als zentralen Bestandteil des Customer Relationship Managements im …
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Grundlagen des Service Value -- Messung des Service Value -- Management des Service Value -- Service Value bei Produkt-Service-Bündeln -- Interner Service Value -- Branchenspezifische Besonderheiten des Service Value.
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The future of consumer service. Introduction -- 1. Factories or theaters? The future of service -- 2. The industrialization of services -- 3. High tech vs. high touch: the role of human intermediation in information intensive services.- 4. Connecting factory to theater: lessons from a case study...
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Knowledge Management Today -- Review of Soft Skills Within Knowledge Management -- Soft Skills Within Customer Knowledge Management and Their Impact on Customer Focus -- Analysis and Evidence -- Soft Skill Drivers for Successful CKM -- Appendix.
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Der Markterfolg eines Produktes hängt davon ab, wie gut es die Bedürfnisse der Konsumenten erfüllt. Obwohl diese Tatsache allgemein bekannt ist, erfüllen viele Neuprodukte die Absatzerwartungen nicht. Grund dafür ist, dass die zuverlässige Erkennung von Kundenbedürfnissen in...
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