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Ines Nee makes important key contributions to service recovery research by analyzing the effect of management response content towards negative online customer reviews on the observer’s purchase intention. This study is the first to provide a conceptual basis of observers’ behavioral...
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The emergence of social media as one of the driving forces of consumers’ online experiences today also challenges our current understanding on marketing and brand management. The effects of brands’ social media involvement are to this day uncertain. Severin Dennhardt shows that social media...
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mit Schwerpunkt Marketing, speziell Konsumentenverhalten · Praktiker in Marketing und Marktforschung bei Anbietern von …
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Wie sieht das Marketing im Influencer Zeitalter aus? -- Markenstrategischer Fit im Influencer Marketing: Die Marke im Spannungsfeld zwischen Kontinuität und Freiheit -- Influencer Marketing ist nicht nur Instagram -- Influencer in der B2B-Kommunikation -- Wie Unternehmen aus Micro-Influencern...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018667
This timely edited collection offers a multidisciplinary perspective on social commerce, a phenomenon that has gained increasing interest over the last 8 years. Investigating how social media can be used to generate value for brands beyond customer relationship purposes, the skilled authors...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396166
Chapter 1 Online Consumer Behavior and Marketing Channel -- 2 Mobile Marketing Channel.3 Scope of Short Messaging Service (SMS) as a Marketing Channel -- 4 Effective Mobile Channel -- 5 Design of the Mobile Channel Structure -- 6 Target Marketing and Development of the Communication Channel -- 7...
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Sandra Lenzen untersucht den Einfluss der Kreativität eines Werbespots auf die psychologische Werbewirkung sowie auf … Inhalt Konzeptionelle und theoretische Grundlagen Studie 1: Geplantes vs. tatsächliches Konsumentenverhalten auf YouTube …Konzeptionelle und theoretische Grundlagen -- Studie 1: Geplantes vs. tatsächliches Konsumentenverhalten auf YouTube …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401777
Surviving the Customer -- Zero-Sum Games in Traditional Marketing -- The Prisoner’s Dilemma and the Emergence of Cooperation -- Consumer Revolt and the Rising Cost of Defection -- Sustaining Marketer-Consumer Cooperation through Coordination Games -- Crowdsourcing and Schelling’s Theory of...
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In the future, shopping will be greatly influenced by a combination of localization issues, mobile internet at the point of sale, and use of social networks. This book focuses on the ‘SoLoMo synergies’ that arise from this paradigm shift in future shopping, which also promises new and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401954
Innovationsstarke Branchen – und dazu zählt das Dialogmarketing ganz eindeutig – benötigen intensive und praxisnahe Forschung, deshalb hat es sich der Deutsche Dialogmarketing Verband seit vielen Jahren zur Aufgabe gemacht, den Austausch zwischen Wissenschaft und Praxis zu fördern. Der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016617