Showing 1 - 10 of 46
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000087785
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003487953
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003456546
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003467092
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003469727
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008799072
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008650666
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003874924
Die Werbeeinstellung gilt als besonders verhaltensprägend und zugleich beeinflussbar durch die werbliche Kommunikation. Damit wird ihr eine zentrale Rolle als Vermittler von Werbewirkung zugesprochen. Allerdings wurde diese Vermittlerrolle bisher nur bei neuen Produkten mit unbekannten...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010492251
"A revised new edition of the bestselling toolkit for creating, building, and maintaining a strong brand. From research and analysis through brand strategy, design development through application design, and identity standards through launch and governance, Designing Brand Identity, Fourth...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009680301