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~person:"Böcker, Andreas"
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3
Produktqualität
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Undetermined
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Type of publication
All
Article
11
Book / Working Paper
2
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
6
Book section
6
Article in journal
5
Aufsatz in Zeitschrift
5
Arbeitspapier
1
Graue Literatur
1
Non-commercial literature
1
Working Paper
1
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Language
All
German
7
English
6
Author
All
Böcker, Andreas
Han, Heesup
120
Belk, Russell W.
113
Huber, Frank
102
Grunert, Klaus G.
100
Mattila, Anna S.
98
Bauer, Hans H.
90
Phau, Ian
88
Sutter, Matthias
87
Lusk, Jayson L.
85
Gierl, Heribert
83
Wiedmann, Klaus-Peter
82
Herrmann, Andreas
81
Sheth, Jagdish N.
79
Usman, Osly
77
Grossman, Michael
75
Grewal, Dhruv
73
Foxall, Gordon R.
72
Khare, Arpita
71
Dwivedi, Yogesh Kumar
69
Ko, Eunju
69
Loureiro, Sandra Maria Correia
68
Bagozzi, Richard P.
67
Nayga, Rodolfo M.
67
Septianto, Felix
67
Stavins, Joanna
66
Wansink, Brian
66
Paul, Justin
65
Agarwal, Sumit
64
Chintagunta, Pradeep K.
62
Jang, Soocheong
59
Pelsmacker, Patrick de
58
Verhoef, Peter C.
58
Choi, Tsan-Ming
57
Janssen, Maarten C. W.
57
Laroche, Michel
57
Chaloupka, Frank J.
56
Rajagopal
55
Thøgersen, John
55
Walsh, Gianfranco
55
Warlop, Luk
54
more ...
less ...
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All
Trust and risk in business networks : proceedings of the 99th seminar of the European Association of Agricultural Economists (EAAE), February 8-10, 2006, Bonn, Germany
3
Agrarwirtschaft : Zeitschrift für Betriebswirtschaft, Marktforschung und Agrarpolitik
2
Agrarwirtschaft in der Informationsgesellschaft : 39. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e.V. vom 30. September bis 2. Oktober 1998 in Bonn
2
Agrarökonomische Diskussionsbeiträge
1
Berichte über Landwirtschaft : Zeitschrift für Agrarpolitik und Landwirtschaft
1
Journal of economic behavior & organization : JEBO
1
Psychology & marketing
1
Schriften zur internationalen Entwicklungs- und Umweltforschung
1
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1
Eine theoretische Betrachtung von Lebensmittelsicherheit und Verbrauchervertrauen : warum man die Konkurrenz besser nicht schlecht macht!
Böcker, Andreas
- In:
Agrarwirtschaft : Zeitschrift für Betriebswirtschaft, …
48
(
1999
)
7
,
pp. 250-256
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001390456
Saved in:
2
Bedeutung der horizontalen Produktdifferenzierung in der Ernährungsindustrie für Suchverhalten der Verbraucher und Konsumentenrente
Böcker, Andreas
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001321799
Saved in:
3
Qualität von Nahrungsmitteln : Grundkonzepte, Kriterien, Handlungsmöglichkeiten
Böcker, Andreas
;
Herrmann, Roland
;
Gast, Michael
; …
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002034975
Saved in:
4
Risikowahrnehmung und Verbrauchervertrauen nach einem Lebensmittelskandal : eine experimentelle Studie
Böcker, Andreas
;
Albrecht, Silke
- In:
Agrarwirtschaft : Zeitschrift für Betriebswirtschaft, …
50
(
2001
)
6
,
pp. 374-382
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001608592
Saved in:
5
Die Wahrnehmung von Lebensmittelrisiken und die Auswirkung risikobezogener Informationen : Ergebnisse einer experimentellen Studie
Böcker, Andreas
- In:
Berichte über Landwirtschaft : Zeitschrift für …
79
(
2001
)
4
,
pp. 628-654
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001644983
Saved in:
6
Confidence lost and - partially - regained : consumer response to food scares
Böcker, Andreas
;
Hanf, Claus-Hennig
- In:
Journal of economic behavior & organization : JEBO
43
(
2000
)
4
,
pp. 471-485
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001525479
Saved in:
7
Eliciting consumer preferences for certified animal-friendly foods : can elements of the theory of planned behavior improve choice experiment analysis?
Nocella, Giuseppe
;
Böcker, Andreas
;
Hubbard, Lionel J.
; …
- In:
Psychology & marketing
29
(
2012
)
11
,
pp. 850-868
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009664856
Saved in:
8
Extending the application of experimental methods in economic analysis of food-safety issues: a pilot study on the impact of supply side characteristics on consumer response to a f...
Böcker, Andreas
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001693269
Saved in:
9
BSE-Medienberichterstattung auf regionaler Ebene : Bestandteile, Entwicklung und Auswirkungen auf das
Konsumentenverhalten
Böcker, Andreas
;
Mahlau, Gudrun
- In:
Agrarwirtschaft in der Informationsgesellschaft : 39. …
,
(pp. 241-248)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001435409
Saved in:
10
Informationsverhalten von Konsumenten in ökonomischen Modellen : Ergänzungen aus Sicht der Konsumenten- und Verhaltensforschung
Böcker, Andreas
- In:
Agrarwirtschaft in der Informationsgesellschaft : 39. …
,
(pp. 602-606)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001436257
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