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~person:"Bagozzi, Richard P."
~person:"Herrmann, Andreas"
~person:"Mahieu, François Régis"
~subject:"Cognition"
~subject:"Pricing strategy"
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Arbeitspapier
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Working Paper
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Reprint
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research-article
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German
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Author
All
Bagozzi, Richard P.
Herrmann, Andreas
Mahieu, François Régis
Janssen, Maarten C. W.
20
Usman, Osly
19
Courty, Pascal
18
Spann, Martin
17
Monroe, Kent B.
14
Jiang, Baojun
13
Chen, Haipeng
12
Chen, Ying-Ju
12
Grewal, Dhruv
12
Mattila, Anna S.
12
Snir, Avichai
12
Bergemann, Dirk
11
Huber, Frank
11
Matsushima, Noriaki
11
Roth, Stefan
11
Rudanko, Leena
11
Shelegia, Sandro
11
Trachter, Nicholas
11
Bertini, Marco
10
Diller, Hermann
10
Kaplan, Greg
10
Levy, Daniel C.
10
Menzio, Guido
10
Pagliero, Mario
10
Zhou, Jidong
10
Coulter, Keith S.
9
Kukar-Kinney, Monika
9
Zeithammer, Robert
9
Assenza, Tiziana
8
Cardaci, Alberto
8
Clerides, Sofronis
8
Gierl, Heribert
8
Gijsbrechts, Els
8
Han, Heesup
8
Hardesty, David M.
8
Inderst, Roman
8
Kim, Jungkeun
8
Natter, Martin
8
Popkowski Leszczyc, Peter T. L.
8
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Betriebswirtschaftliche Diskussionsbeiträge
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Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
1
Handbook of brand relationships
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Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
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Journal of Product & Brand Management
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Journal of business research : JBR
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Journal of international consumer marketing
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Journal of retailing and consumer services
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Journal of the Academy of Marketing Science
1
Kommunikationsmanagement im Wandel : Beiträge aus 10 Jahren =mcminstitute
1
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
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Optimal bundling : marketing strategies for improving economic performance ; with 48 tables
1
Psychology & marketing
1
Review of managerial science
1
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
1
Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; Fachzeitschrift für Marketing des Instituts für Marketing und Handel an der Universität St. Gallen
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Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
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Wahrnehmungswerte als Herausforderung für die Messung der Marketingproduktivität : Grenzen vorhandener Ansätze und Vorschlag eines Synthesenmodells
Herrmann, Andreas
;
Brandenberg, Andreas
;
Lyczek, Boris
; …
- In:
Kommunikationsmanagement im Wandel : Beiträge aus 10 …
,
(pp. 182-196)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003719408
Saved in:
2
Wahrnehmungswerte als Herausforderung für die Messung der Marketingproduktivität : Grenzen vorhandener Ansätze und Vorschlag eines Synthesemodells
Herrmann, Andreas
;
Brandenberg, Andreas
;
Lyczek, Boris
; …
- In:
Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; …
21
(
2004
)
3
,
pp. 2-7
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002111356
Saved in:
3
Consideration sets as goal-derived categories : an application to market structuring
Paulssen, Marcel
;
Bagozzi, Richard P.
;
Birk, Matthias M.
-
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003278373
Saved in:
4
Getting a feel for price affect : a conceptual framework and empirical investigation of consumers' emotional responses to price information
Peine, Klaus
;
Heitmann, Mark
;
Herrmann, Andreas
- In:
Psychology & marketing
26
(
2009
)
1
,
pp. 39-66
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003812196
Saved in:
5
Customer coping in response to relationship transgressions : an attachment theoretic approach
Paulssen, Marcel
;
Bagozzi, Richard P.
- In:
Handbook of brand relationships
,
(pp. 358-375)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003915640
Saved in:
6
Customer coping in response to relationship transgressions : an attachment theoretic approach
Paulssen, Marcel
;
Bagozzi, Richard P.
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003530374
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7
Getting better or getting worse? : consumer repsonses to decreasing, constant, and ascending multi-dimensional price profiles
Peine, Klaus
;
Wentzel, Daniel
;
Herrmann, Andreas
- In:
Review of managerial science
6
(
2012
)
1
,
pp. 81-101
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009426189
Saved in:
8
Consumers' discrete emotional responses to price discrimination in the service context : antecedent conditions and consequences on post-purchase behavior
Engeler, Isabelle
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009661539
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9
Genetic and neurological foundations of customer orientation : field and experimental evidence
Bagozzi, Richard P.
;
Verbeke, Willem J. M. I.
;
Berg, …
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
40
(
2012
)
5
,
pp. 639-658
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009621886
Saved in:
10
Kunden zum Kauf bewegen : Aufsätze zur Konsumentenwahrnehmung von Sortiment, Preis und Promotion
Bauer, Johannes
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009629140
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