Showing 1 - 10 of 36
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011687876
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003460750
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011522666
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011528721
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011586593
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011341154
Designed for students, scholars, and marketing research practitioners, this book is designed to take readers through the basics to an advanced understanding in qualitative marketing and consumer research
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011681072
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011799694
Gerhard Scherhorn ist Ordinarius des in Deutschland einzigen Lehrstuhls für Konsumtheorie und Verbraucherpolitik an der Universität Hohenheim. Aus Anlaß seiner Emeritierung im Frühjahr 1998 haben ihm seine Schülerinnen und Schüler diese Schrift gewidmet. -- In den Arbeiten von Gerhard...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011401915
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001584601