Showing 1 - 10 of 50
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001398900
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011436936
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011519936
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012135490
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001735511
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008659561
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002931767
Dieses Buch behandelt nicht nur die „klassischen“ Themen des internationalen Marketings wie die internationale Marktforschung und den internationalen Einsatz der einzelnen Marketinginstrumente, sondern auch die verschiedenen Managementteilfunktionen Planung, Controlling, Organisation und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012400516
Marketingmanagement unabdingbar, um die eigene Existenz nachhaltig zu sichern. Die rasanten Veränderungen auf vielen Märkten bzw. in …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403048
Information basics of international marketing management -- Strategic international marketing -- International use of marketing instruments -- International marketing controlling -- International marketing organization -- Man resources management in internationally active companies.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014282812