Showing 1 - 10 of 11
Although effective customer complaint management can be a key success factor for international service firms, relatively little is known about employees' proclivity to report complaints. The present study examines the meaningfulness and cross-national validity of the Israel-developed willingness...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011193937
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012107178
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010495371
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011283709
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011771896
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011858584
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009737989
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009514296
Dieses Marketingübungsbuch bietet Studierenden die Möglichkeit, sich mithilfe von anwendungsbezogenen Aufgaben gezielt auf Prüfungen vorzubereiten und tiefer in das Thema einzusteigen. An jede Aufgabe schließt sich die Lösung an, so dass das Ergebnis der Bearbeitung unmittelbar überprüft...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020687
Dieses Marketingübungsbuch bietet Studierenden die Möglichkeit, sich mithilfe von anwendungsbezogenen Aufgaben gezielt auf Prüfungen vorzubereiten und tiefer in das Thema einzusteigen. An jede Aufgabe schließt sich die Lösung an, so dass das Ergebnis der Bearbeitung unmittelbar überprüft...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013188379