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~person:"Gierl, Heribert"
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Undetermined
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All
Article
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
72
Aufsatz in Zeitschrift
72
Aufsatz im Buch
7
Book section
7
Bibliografie enthalten
1
Bibliography included
1
Hochschulschrift
1
Thesis
1
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Language
All
German
42
English
39
Author
All
Gierl, Heribert
Han, Heesup
116
Belk, Russell W.
113
Grunert, Klaus G.
100
Mattila, Anna S.
97
Huber, Frank
95
Phau, Ian
86
Lusk, Jayson L.
85
Bauer, Hans H.
81
Wiedmann, Klaus-Peter
78
Herrmann, Andreas
77
Usman, Osly
77
Sheth, Jagdish N.
75
Foxall, Gordon R.
72
Grewal, Dhruv
69
Khare, Arpita
69
Loureiro, Sandra Maria Correia
68
Bagozzi, Richard P.
67
Dwivedi, Yogesh Kumar
67
Nayga, Rodolfo M.
66
Septianto, Felix
66
Stavins, Joanna
65
Agarwal, Sumit
64
Wansink, Brian
63
Paul, Justin
60
Jang, Soocheong
58
Sutter, Matthias
57
Janssen, Maarten C. W.
56
Verhoef, Peter C.
56
Laroche, Michel
55
Pelsmacker, Patrick de
55
Ko, Eunju
54
Rajagopal
54
Thøgersen, John
54
Chintagunta, Pradeep K.
53
Walsh, Gianfranco
53
Warlop, Luk
53
Cherchye, Laurens
51
Gröppel-Klein, Andrea
51
Krishna, Aradhna
51
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Marketing : ZFP ; journal of research and management
18
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
8
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
6
Der Markt : international journal of marketing
5
Journal of business economics : JBE
4
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
4
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
4
Journal of business research : JBR
3
Handel im Fokus : aus dem Instituts für Handelsforschung an der Universität zu Köln
2
Marketing : journal of research and management
2
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und Marketing
2
Review of managerial science
2
Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement
2
Advertising and communication : proceedings 4th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Saarland University, June 2 - 4, 2005, Saarbruecken
1
Asia Pacific journal of marketing and logistics
1
Challenges in an age of dis-engagement
1
Cutting edge international research
1
Erlebniskommunikation : Erfolgsfaktoren für die Marketingpraxis
1
Handel in Theorie und Praxis : Festschrift zum 60. Geburtstag von Prof. Dr. Dirk Möhlenbruch
1
International advertising and communication : current insights and empirical findings
1
International journal of marketing : IJM ; formerly Der Markt
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
Journal of business ethics : JBE
1
Journal of retailing and consumer services
1
Marketing letters : a journal of research in marketing
1
Psychology & marketing
1
Schriften zum Marketing
1
The international review of retail, distribution and consumer research
1
Wege des Marketing : Festschrift zum 60. Geburtstag von Erwin Dichtl
1
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
1
Yearbook of marketing and consumer research
1
Zeitschrift für Planung & Unternehmenssteuerung
1
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Should she hold it or should she eat it? The efficient pose of testimonials to improve perceptions of tastiness of food products
Manouras, Martina
;
Gierl, Heribert
- In:
Challenges in an age of dis-engagement
,
(pp. 269-282)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011692499
Saved in:
2
Produktwerbung mit Prominenten : ist Kongruenz zwischen Testimonial und Marke erforderlich?
Gierl, Heribert
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
52
(
2006
)
1
,
pp. 42-64
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003330543
Saved in:
3
Einfluß der Glaubwürdigkeit einer Informationsquelle auf die Glaubwürdigkeit der Information
Gierl, Heribert
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
19
(
1997
)
1
,
pp. 27-31
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001217421
Saved in:
4
Polarisierung des Handels
Gierl, Heribert
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
37
(
1991
)
4
,
pp. 299-327
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001122393
Saved in:
5
Konsumententypologie oder A-priori-Segmentierung als Instrumente der Zielgruppenauswahl
Gierl, Heribert
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
41
(
1989
)
9
,
pp. 766-789
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001072007
Saved in:
6
Lebensstil und Preislagenwahl der Konsumenten
Gierl, Heribert
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
43
(
1991
)
5
,
pp. 387-417
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001106222
Saved in:
7
Neue Technologien und Leapfrogging der Nachfrager
Gierl, Heribert
- In:
Journal of business economics : JBE
67
(
1997
)
10
,
pp. 1073-1091
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001227154
Saved in:
8
Too sexy for the price? : the effectiveness of erotic advertising depending on the brand's price level
Thomas, Stefan
;
Gierl, Heribert
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
41
(
2019
)
2
,
pp. 4-20
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012003359
Saved in:
9
Are slim models doing better? : advertising effect of model body size
Gierl, Heribert
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
41
(
2019
)
3
,
pp. 3-32
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012062391
Saved in:
10
Handle with care! : how majority cues can reduce the negative effects of warnings of foreseeable product failures
Hüttl-Maack, Verena
;
Pick, Doreén
;
Gierl, Heribert
- In:
Review of managerial science
13
(
2019
)
4
,
pp. 689-723
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012099443
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