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~person:"Gierl, Heribert"
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All
Article
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Aufsatz in Zeitschrift
76
Aufsatz im Buch
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Book section
7
Bibliografie enthalten
1
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Hochschulschrift
1
Thesis
1
research-article
1
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Language
All
German
45
English
41
Author
All
Gierl, Heribert
Bruhn, Manfred
147
Homburg, Christian
142
Huber, Frank
135
Han, Heesup
133
Bauer, Hans H.
130
Herrmann, Andreas
121
Belk, Russell W.
118
Mattila, Anna S.
116
Wiedmann, Klaus-Peter
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Phau, Ian
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Sheth, Jagdish N.
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Grunert, Klaus G.
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Kumar, V.
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Dwivedi, Yogesh Kumar
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Verhoef, Peter C.
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Walsh, Gianfranco
91
Grewal, Dhruv
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Lusk, Jayson L.
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Khare, Arpita
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Foxall, Gordon R.
83
Loureiro, Sandra Maria Correia
83
Usman, Osly
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Skiera, Bernd
76
Kreutzer, Ralf T.
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Thaichon, Park
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Agarwal, Sumit
70
Paul, Justin
70
Septianto, Felix
70
Bagozzi, Richard P.
69
Laroche, Michel
69
Hollebeek, Linda D.
68
Nayga, Rodolfo M.
68
Pelsmacker, Patrick de
67
Vrontis, Demetris
67
Stavins, Joanna
66
Wansink, Brian
66
Chintagunta, Pradeep K.
65
Ko, Eunju
65
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Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
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Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
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Der Markt : international journal of marketing
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Marketing : journal of research and management
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Advertising and communication : proceedings 4th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Saarland University, June 2 - 4, 2005, Saarbruecken
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Erlebniskommunikation : Erfolgsfaktoren für die Marketingpraxis
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Marketing letters : a journal of research in marketing
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Yearbook of marketing and consumer research
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Zeitschrift für Planung & Unternehmenssteuerung
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Electronic word-of-mouth : does the number of reviewing customersand the dispersion of star rating affect evaluations?
Hüttl-Maack, Verena
;
Gierl, Heribert
- In:
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für …
59
(
2013
)
4
,
pp. 6-18
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010227988
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2
Multiple mental categorizations of culture-laden website design
Bartikowski, Boris
;
Gierl, Heribert
;
Richard, Marie-Odile
; …
- In:
Journal of business research : JBR
141
(
2022
),
pp. 40-49
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013168085
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3
Effects of "feeling right" about website cultural congruency on regular and mobile websites
Bartikowski, Boris
;
Gierl, Heribert
;
Richard, Marie-Odile
- In:
Journal of business research : JBR
121
(
2020
),
pp. 420-428
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012417363
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4
The effectiveness of recognized parodic advertisements
Haltmayer, Vanessa
;
Gierl, Heribert
- In:
Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und …
66
(
2020
)
3
,
pp. 17-27
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Wessen Fehler? : Aussagen der Attributionstheorie zur Relevanz von Schuld in Anbieter-Nachfrager-Beziehungen
Gierl, Heribert
;
Zhu, Yajing
- In:
Der Markt : international journal of marketing
48
(
2009/10
)
3
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pp. 79-103
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003929442
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6
Do customers misattribute failures in customer-retailer-relationship?
Gierl, Heribert
;
Zhu, Yajing
- In:
Handel in Theorie und Praxis : Festschrift zum 60. …
,
(pp. 227-248)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009774609
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7
Markentreue und Kaufintervalle bei langlebigen Konsumgütern
Gierl, Heribert
;
Helm, Roland
;
Stumpp, Stefan
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
54
(
2002
)
3
,
pp. 215-232
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001666374
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8
Angst vor Anonymitätsverlust im Internet und Reaktionen der Konsumenten : eine empirische Untersuchung
Gierl, Heribert
;
Hammer, Claudia
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
48
(
2002
)
2
,
pp. 172-190
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001694475
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Fear of loss of anonymity on the internet and consumers' reactions : an empirical investigation
Gierl, Heribert
;
Hammer, Claudia
- In:
Yearbook of marketing and consumer research
1
(
2003
),
pp. 89-106
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001947663
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10
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Kraus, Vanessa
;
Gierl, Heribert
- In:
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69
(
2023
)
2
,
pp. 10-22
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