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~person:"Gierl, Heribert"
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12
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1
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All
Article
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
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Article in journal
77
Aufsatz in Zeitschrift
77
Aufsatz im Buch
6
Book section
6
Bibliografie enthalten
1
Bibliography included
1
Hochschulschrift
1
Thesis
1
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Language
All
German
45
English
40
Author
All
Gierl, Heribert
Homburg, Christian
139
Bruhn, Manfred
136
Han, Heesup
129
Huber, Frank
123
Herrmann, Andreas
120
Belk, Russell W.
116
Bauer, Hans H.
114
Mattila, Anna S.
107
Wiedmann, Klaus-Peter
102
Grunert, Klaus G.
100
Sheth, Jagdish N.
98
Kumar, V.
92
Lusk, Jayson L.
87
Phau, Ian
86
Verhoef, Peter C.
85
Humphreys, Brad R.
84
Grewal, Dhruv
82
Sutter, Matthias
79
Usman, Osly
77
Khare, Arpita
74
Foxall, Gordon R.
73
Loureiro, Sandra Maria Correia
73
Dwivedi, Yogesh Kumar
71
Nayga, Rodolfo M.
71
Agarwal, Sumit
70
Bagozzi, Richard P.
69
Walsh, Gianfranco
68
Hollebeek, Linda D.
67
Septianto, Felix
67
Thaichon, Park
67
Jang, Soocheong
65
Stavins, Joanna
65
Wansink, Brian
65
Paul, Justin
63
Schmidt, Ulrich
63
Bommier, Antoine
60
Spiller, Achim
60
Falk, Armin
59
Ko, Eunju
59
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Marketing : ZFP ; journal of research and management
19
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
9
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
6
Der Markt : international journal of marketing
5
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
5
Journal of business economics : JBE
4
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
4
Journal of business research : JBR
3
Marketing : journal of research and management
3
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und Marketing
3
Handel im Fokus : aus dem Instituts für Handelsforschung an der Universität zu Köln
2
Review of managerial science
2
Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement
2
Advertising and communication : proceedings 4th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Saarland University, June 2 - 4, 2005, Saarbruecken
1
Asia Pacific journal of marketing and logistics
1
Cutting edge international research
1
Erlebniskommunikation : Erfolgsfaktoren für die Marketingpraxis
1
Handel in Theorie und Praxis : Festschrift zum 60. Geburtstag von Prof. Dr. Dirk Möhlenbruch
1
International advertising and communication : current insights and empirical findings
1
International journal of marketing : IJM ; formerly Der Markt
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
Journal of business ethics : JBE
1
Journal of retailing and consumer services
1
Marketing letters : a journal of research in marketing
1
Psychology & marketing
1
Schriften zum Marketing
1
The international review of retail, distribution and consumer research
1
Wege des Marketing : Festschrift zum 60. Geburtstag von Erwin Dichtl
1
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
1
Yearbook of marketing and consumer research
1
Zeitschrift für Planung & Unternehmenssteuerung
1
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1
Fear of loss of anonymity on the internet and consumers' reactions : an empirical investigation
Gierl, Heribert
;
Hammer, Claudia
- In:
Yearbook of marketing and consumer research
1
(
2003
),
pp. 89-106
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001947663
Saved in:
2
Wessen Fehler? : Aussagen der Attributionstheorie zur Relevanz von Schuld in Anbieter-Nachfrager-Beziehungen
Gierl, Heribert
;
Zhu, Yajing
- In:
Der Markt : international journal of marketing
48
(
2009/10
)
3
,
pp. 79-103
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003929442
Saved in:
3
Do customers misattribute failures in customer-retailer-relationship?
Gierl, Heribert
;
Zhu, Yajing
- In:
Handel in Theorie und Praxis : Festschrift zum 60. …
,
(pp. 227-248)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009774609
Saved in:
4
Angst vor Anonymitätsverlust im Internet und Reaktionen der Konsumenten : eine empirische Untersuchung
Gierl, Heribert
;
Hammer, Claudia
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
48
(
2002
)
2
,
pp. 172-190
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001694475
Saved in:
5
Markentreue und Kaufintervalle bei langlebigen Konsumgütern
Gierl, Heribert
;
Helm, Roland
;
Stumpp, Stefan
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
54
(
2002
)
3
,
pp. 215-232
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001666374
Saved in:
6
Emoji your communication : the effect of employee's use of emojis in digital communication on customers' perceptions of service quality and brand attitude
Kraus, Vanessa
;
Gierl, Heribert
- In:
Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und …
69
(
2023
)
2
,
pp. 10-22
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014295307
Saved in:
7
Why and under which conditions are price lotteries effective at promoting products?
Gierl, Heribert
;
Hüttl-Maack, Verena
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
36
(
2014
)
3
,
pp. 176-186
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010394615
Saved in:
8
Cognitively uncontrolled spillover effects of brand-name prizes in advertisements
Gierl, Heribert
;
Koncz, Julia
- In:
Marketing : journal of research and management
2
(
2006
)
2
,
pp. 76-93
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003391488
Saved in:
9
Kundenbindung in industriellen Zuliefer-Abnehmer-Beziehungen
Gierl, Heribert
;
Gehrke, Gunter
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
56
(
2004
)
3
,
pp. 203-236
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002059303
Saved in:
10
Eine Skala zur Identifikation zufriedener, indifferenter und unzufriedener Kunden
Gierl, Heribert
;
Bartikowski, Boris
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
24
(
2002
)
1
,
pp. 49-66
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001655222
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