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Preismanagement
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Theory
14
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Germany
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5
Marketingmanagement
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Produktdifferenzierung
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Automotive market
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Estimation
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Graue Literatur
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Handbuch
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Non-commercial literature
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Working Paper
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Language
All
German
26
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13
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Herrmann, Andreas
Simon, Hermann
69
Bergemann, Dirk
57
Levy, Daniel C.
55
Diller, Hermann
53
Hinterhuber, Andreas
50
Gorodnichenko, Yuriy
47
Gautier, Erwan
40
Monroe, Kent B.
40
Feenstra, Robert C.
39
Álvarez, Luis J.
39
Liozu, Stephan
38
Spann, Martin
38
Chen, Ying-Ju
37
Knittel, Christopher R.
37
Kwapil, Claudia
37
Janssen, Maarten C. W.
36
Thisse, Jacques-François
36
Hernando, Ignacio
35
Anderson, Simon P.
34
Ashenfelter, Orley
34
Berndt, Ernst R.
34
Chen, Haipeng
34
Snir, Avichai
34
Peitz, Martin
33
Courty, Pascal
32
Sabbatini, Roberto
32
Skiera, Bernd
32
Chen, Jing
31
Fabiani, Silvia
31
Martins, Fernando
31
Simchi-Levi, David
31
Zaccour, Georges
31
Zettelmeyer, Florian
31
Bagwell, Kyle
30
Graddy, Kathryn
30
Armstrong, Mark
29
Borenstein, Severin
29
Dhyne, Emmanuel
29
Homburg, Christian
29
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Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
6
Psychology & marketing
4
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
3
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
2
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
2
Journal of business economics : JBE
2
Journal of marketing
2
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
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Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
1
Die Betriebswirtschaft : DBW
1
Electronic markets : the international journal on networked business
1
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
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MSI reports : working paper series
1
Marketing : ZFP ; journal of research and management
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Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
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Marktforschung & Management : M & M ; Zeitschrift für marktorientierte Unternehmenspolitik
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Neue betriebswirtschaftliche Forschung : Nbf
1
Optimal bundling : marketing strategies for improving economic performance ; with 48 tables
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Review of managerial science
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Springer eBook Collection / Business and Economics
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SpringerLink / Bücher
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Kunden zum Kauf bewegen : Aufsätze zur Konsumentenwahrnehmung von Sortiment,
Preis
und Promotion
Bauer, Johannes
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009629140
Saved in:
2
Die Gestaltung von Produkt- und Servicebündeln bei PKW
Herrmann, Andreas
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
42
(
1996
)
2
,
pp. 164-183
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001200498
Saved in:
3
Beyond "pink it and shrink it" perceived product gender, aesthetics, and product evaluation
Tilburg, Miriam van
;
Lieven, Theo
;
Herrmann, Andreas
; …
- In:
Psychology & marketing
32
(
2015
)
4
,
pp. 422-437
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010527140
Saved in:
4
Liebe auf den zweiten Blick : Wirkung der Vertrautheit eines Produkts auf dessen Attraktivität
Landwehr, Jan R.
;
Herrmann, Andreas
;
Heitmann, Mark
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
69
(
2009
)
3
,
pp. 333-349
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003841305
Saved in:
5
To be different or to be average? : die Attraktivität des Durchschnittsprodukts
Landwehr, Jan R.
;
Herrmann, Andreas
;
Heitmann, Mark
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
61
(
2009
)
3
,
pp. 226-250
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003835131
Saved in:
6
The eyes have it : how a car's face influences consumer categorization and evaluation of product line extensions
Keaveney, Susan M.
;
Herrmann, Andreas
;
Befurt, Rene
; …
- In:
Psychology & marketing
29
(
2012
)
1
,
pp. 36-51
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009501836
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7
The tipping point of design : how product design and brands interact to affect consumers' preferences
Landwehr, Jan R.
;
Wentzel, Daniel
;
Herrmann, Andreas
- In:
Psychology & marketing
29
(
2012
)
6
,
pp. 422-433
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009554787
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8
Verankerung von Markenwerten im Produktdesign
Landwehr, Jan Rüdiger
;
Stadler, Rupert
;
Herrmann, Andreas
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
63
(
2011
)
2
,
pp. 189-212
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008909030
Saved in:
9
Gut liking for the ordinary : incorporating design fluency improves automobile sales forecasts
Landwehr, Jan Rüdiger
;
Labroo, Aparna A.
;
Herrmann, Andreas
- In:
Marketing science : the marketing journal of the …
30
(
2011
)
3
,
pp. 416-429
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009160796
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10
It's got the look : the effect of friendly and aggressive "facial" expressions on product liking and sales
Landwehr, Jan Rüdiger
;
McGill, Ann L.
;
Herrmann, Andreas
- In:
Journal of marketing
75
(
2011
)
3
,
pp. 132-146
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009161331
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