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Social web
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Verkaufsförderung
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Aufsatzsammlung
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Automotive industry
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Sammelwerk
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Übersichtsarbeit
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German
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Herrmann, Andreas
Esch, Franz-Rudolf
141
Burmann, Christoph
136
Baumgarth, Carsten
93
Meffert, Heribert
89
Bruhn, Manfred
74
Huber, Frank
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Ahlert, Dieter
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Melewar, T. C.
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Heinemann, Gerrit
59
Keller, Kevin Lane
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Bauer, Hans H.
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Homburg, Christian
50
De Chernatony, Leslie
47
Balmer, John M. T.
46
Tomczak, Torsten
45
Wiedmann, Klaus-Peter
43
Bang, Nguyen
40
Sattler, Henrik
39
Gemünden, Hans Georg
38
Schmidt, Holger J.
38
Loureiro, Sandra Maria Correia
37
Phau, Ian
37
Langner, Tobias
36
Merrilees, Bill
36
Foroudi, Pantea
34
Völckner, Franziska
34
Wirtz, Bernd W.
34
Fournier, Susan
33
Ind, Nicholas
33
Kreutzer, Ralf T.
33
Uggla, Henrik
32
Vrontis, Demetris
32
Rajagopal
31
Fritz, Wolfgang
30
Kernstock, Joachim
30
Ko, Eunju
30
Swoboda, Bernhard
30
Christodoulides, George
29
Gupta, Suraksha
29
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Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und Anwendungen für ein erfolgreiches Marketingmanagement im Internet
2
Journal of business economics : JBE
2
Marketing : ZFP ; journal of research and management
2
SpringerLink / Bücher
2
Die Betriebswirtschaft : DBW
1
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
1
European journal of marketing : EJM
1
Innovation Driven Marketing : vom Trend zur innovativen Marketinglösung
1
Innovatives Marketing : Entscheidungsfelder - Management - Instrumente ; Hermann Diller zum 60. Geburtstag
1
Journal of retailing
1
Journal of the Academy of Marketing Science
1
Marketing letters : a journal of research in marketing
1
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
1
Springer eBook Collection / Business and Economics
1
Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; Fachzeitschrift für Marketing des Instituts für Marketing und Handel an der Universität St. Gallen
1
Total quality management & business excellence : an official journal of the European Society for Organisational Excellence
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Wie Marken wirken : Impulse aus der Neuroökonomie für die Markenführung
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Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
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Organisationale Erfolgsfaktoren von Markenallianzen : eine kausalanalytische Studie auf Basis des Ressourcenansatzes
Huber, Frank
;
Herrmann, Andreas
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
66
(
2006
)
1
,
pp. 86-108
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003270672
Saved in:
2
Kunden zum Kauf bewegen : Aufsätze zur Konsumentenwahrnehmung von Sortiment, Preis und Promotion
Bauer, Johannes
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009629140
Saved in:
3
It is all in the mix : the interactive effect of music tempo and mode on in-store sales
Knoferle, Klemens M.
;
Spangenberg, Eric R.
;
Herrmann, …
- In:
Marketing letters : a journal of research in marketing
23
(
2012
)
1
,
pp. 325-337
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009530700
Saved in:
4
The power of simplicity : processing fluency and the effects of olfactory cues on retail sales
Herrmann, Andreas
;
Zidansek, Manja
;
Sprott, David E.
; …
- In:
Journal of retailing
89
(
2013
)
1
,
pp. 30-43
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009732747
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5
Die Macht des Defaults : Wirkung von Empfehlungen und Vorgaben auf das individuelle Entscheidungsverhalten
Polak, Ben
;
Herrmann, Andreas
;
Heitmann, Mark
;
Einhorn, …
- In:
Journal of business economics : JBE
78
(
2008
)
10
,
pp. 1033-1060
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003764809
Saved in:
6
Kompetenzorientiertes strategisches Management
Pousttchi, Petra
;
Herrmann, Andreas
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
30
(
2001
)
6
,
pp. 309-314
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001579207
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7
Determinanten radikaler Produktinnovationen
Herrmann, Andreas
;
Huber, Frank
;
Tomczak, Torsten
- In:
Innovation Driven Marketing : vom Trend zur innovativen …
,
(pp. 161-193)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003507249
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How to succeed in the digital age : strategies from 17 top managers
Stadler, Rupert
(
contributor
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Brenner, Walter
(
contributor
)
-
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010340918
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9
The effect of brand gender similarity on brand-alliance fit and purchase intention
Tilburg, Miriam van
;
Herrmann, Andreas
;
Grohmann, Bianca
; …
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
37
(
2015
)
1
,
pp. 5-13
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10
The effect of brand design on brand gender perceptions and brand preference
Lieven, Theo
;
Grohmann, Bianca
;
Herrmann, Andreas
; …
- In:
European journal of marketing : EJM
49
(
2015
)
1/2
,
pp. 146-169
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