Showing 1 - 10 of 40
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010362505
durchgeführt. Experiment 1a stützte die Annahme, dass eine starke Wahrnehmung von Coolness, zu einem hohen Markenwert beiträgt …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011629066
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000610473
Scientific knowledge and practical advice are combined in this book. Leading scientists present their latest research results in the area of product and price bundling, with respect to optimization as well as to behavioral bundling approaches. In addition the reader will learn how to implement...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000682179
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000665343
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000671983
Das „Handbuch Marktforschung“ ist die vollständig überarbeitete und um zahlreiche Beiträge erweiterte 3. Auflage von Marktforschung. Von den 42 Beiträgen sind 20 Beiträge neu. So gut wie alle übrigen Beiträge wurden systematisch überarbeitet, um neuen methodischen Entwicklungen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003380186
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003522512
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009629140
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009629144