Showing 1 - 10 of 110
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010519623
. Jedoch sind trotz der hohen Relevanz der Markenpersönlichkeit für das Markenimage bisher keine Erkenntnisse bezüglich des …Numerous studies have investigated how brand characteristics influence brand extendibility (i.e., the extent to which a … brand can be used to introduce brand extensions that yield positive brand outcomes). However, despite the high relevance of …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012216068
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011911283
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010513971
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009554787
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003743090
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001752313
Begriff und Anliegen des Produktmanagement -- Ziele, Aufgaben und Grundkonzept des Produktmanagement -- Strategische Aspekte des Produktmanagement -- Produktinnovation -- Produktimitation -- Markteintrittsstrategien -- Leistungskern -- Design und Verpackung -- Sekundärdienstleistungen --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517453
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003992361
reflected in high levels of brand equity ratings. A more rigid test of the relationship between brand coolness and brand equity …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011629066