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~person:"Homburg, Christian"
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Marketingmanagement
10
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Undetermined
14
Free
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Type of publication
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Book / Working Paper
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Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
35
Aufsatz im Buch
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19
Graue Literatur
14
Non-commercial literature
14
Arbeitspapier
13
Working Paper
13
Collection of articles of several authors
7
Sammelwerk
7
Hochschulschrift
5
Aufsatzsammlung
3
Case study
3
Fallstudie
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Thesis
3
Handbook
2
Handbuch
2
Bibliografie enthalten
1
Bibliography included
1
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Language
All
German
60
English
35
Undetermined
4
Author
All
Homburg, Christian
Han, Heesup
139
Mattila, Anna S.
129
Belk, Russell W.
114
Huber, Frank
108
Bauer, Hans H.
106
Phau, Ian
105
Grunert, Klaus G.
102
Bruhn, Manfred
98
Herrmann, Andreas
91
Grewal, Dhruv
86
Wiedmann, Klaus-Peter
86
Lusk, Jayson L.
85
Usman, Osly
84
Foxall, Gordon R.
82
Khare, Arpita
81
Gierl, Heribert
80
Sheth, Jagdish N.
79
Dwivedi, Yogesh Kumar
77
Siciliani, Luigi
76
Laroche, Michel
74
Loureiro, Sandra Maria Correia
73
Walsh, Gianfranco
72
Jang, Soocheong
70
Bagozzi, Richard P.
69
Sharma, Piyush
69
Spiller, Achim
69
Nayga, Rodolfo M.
68
Stavins, Joanna
68
Septianto, Felix
67
Agarwal, Sumit
66
Verhoef, Peter C.
66
Brueckner, Jan K.
65
Paul, Justin
65
Wansink, Brian
63
Bruwer, Johan
62
Mittal, Vikas
61
Rajagopal
59
Chintagunta, Pradeep K.
58
Janssen, Maarten C. W.
58
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Institution
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Springer Fachmedien Wiesbaden
2
Wissenschaftliche Hochschule für Unternehmensführung
2
Universität Mannheim
1
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Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
11
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
10
Journal of marketing
7
Journal of the Academy of Marketing Science
6
Die Betriebswirtschaft : DBW
5
Wissenschaft & Praxis
5
Research
4
Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
4
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
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Journal of business economics : JBE
3
Reihe: Management-Know-how / M : praxisnah und aktuell
3
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
3
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
2
Journal of business research : JBR
2
Journal of marketing research : JMR
2
Management Know-how
2
Marketing : ZFP ; journal of research and management
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Psychology & marketing
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Controlling des Strukturwandels : Standortflexibilität und Kundenzufriedenheit schaffen
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Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
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Empirische Organisations- und Entscheidungsforschung : Ansätze, Befunde, Methoden ; Festschrift zum 60. Geburtstag von Herrn Professor Dr. Rolf Bronner; mit 26 Tabellen
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Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
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Gabler Research
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Gabler Research / Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
1
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
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Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
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Journal of Business Research
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Journal of consumer research : JCR ; an interdisciplinary bimonthly
1
Kompetenz in Wissenschaft & Management
1
Vertrieb : Verkäufer führen - Umsatz machen
1
Vertriebssteuerung in der Finanzdienstleistungsindustrie
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USB Cologne (EcoSocSci)
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RePEc
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1
Customer satisfaction and elapsed time since purchase as drivers of price knowledge
Homburg, Christian
;
Koschate-Fischer, Nicole
;
Wiegner, …
- In:
Psychology & marketing
29
(
2012
)
2
,
pp. 76-86
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009504549
Saved in:
2
Internal and external price search in industrial buying : the moderating role of customer satisfaction
Homburg, Christian
;
Allmann, Jan
;
Klarmann, Martin
- In:
Journal of business research : JBR
67
(
2014
)
8
,
pp. 1581-1588
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010379260
Saved in:
3
Delusive perception : antecedents and consequences of salespeople's misperception of customer commitment
Homburg, Christian
;
Bornemann, Torsten
;
Kretzer, Max
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
42
(
2014
)
2
,
pp. 137-153
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010345196
Saved in:
4
How organizational complaint handling: drives customer loyalty : an analysis of the mechanistic and the organic approach
Homburg, Christian
;
Fürst, Andreas
-
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002897805
Saved in:
5
Do satisfied customers really pay more? : a study of the relationship between customer satisfaction and willingness to pay
Homburg, Christian
;
Koschate, Nicole
;
Hoyer, Wayne D.
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002758671
Saved in:
6
Customer experience management : toward implementing an evolving marketing concept
Homburg, Christian
;
Jozic, Danijel
;
Kuehnl, Christina
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
45
(
2017
)
3
,
pp. 377-401
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011684998
Saved in:
7
Patient empowerment : a cross-disease exploration of antecedents and consequences
Prigge, Jana-Kristin
;
Dietz, Beatrix
;
Homburg, Christian
; …
- In:
International journal of research in marketing : IJRM ; …
32
(
2015
)
4
,
pp. 375-386
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011428874
Saved in:
8
Wage inequality : its impact on customer satisfaction and firm performance
Bamberger, Boas
;
Homburg, Christian
;
Wielgos, Dominik M.
- In:
Journal of marketing
85
(
2021
)
6
,
pp. 24-43
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012662136
Saved in:
9
Kundenzufriedenheit
: Konzepte - Methoden - Erfahrungen
Simon, Hermann
(
ed.
);
Homburg, Christian
(
contributor
)
-
1997
-
2., aktualisierte und erw. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000619251
Saved in:
10
Kundenzufriedenheit
: Konzepte - Methoden - Erfahrungen
Simon, Hermann
(
ed.
);
Homburg, Christian
(
contributor
)
-
1998
-
3., aktualisierte und erw. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000666048
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