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English
17
German
16
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Huber, Frank
Tadajewski, Mark
80
Sheth, Jagdish N.
68
Kotler, Philip
64
Kapferer, Clodwig
63
Malhotra, Naresh K.
63
Hunt, Shelby D.
56
Homburg, Christian
51
Kind, Hans Jarle
47
Green, Paul E.
45
Kuß, Alfred
43
Etro, Federico
42
Herrmann, Andreas
42
Sutton, John
41
Hruschka, Harald
39
Stähler, Frank
38
Albers, Sönke
36
Vargo, Stephen L.
36
Pepels, Werner
35
Kumar, V.
34
Peretto, Pietro F.
34
Economides, Nicholas
33
Jones, D. G. Brian
32
Decker, Reinhold
31
Hair, Joseph F.
30
Lusch, Robert F.
30
Schjelderup, Guttorm
30
Lehmann, Donald R.
29
Wildner, Raimund
29
Berekoven, Ludwig
28
Hildebrandt, Lutz
27
Hüttner, Manfred
27
Symeonidis, George
27
Wind, Yoram
27
Bauer, Hans H.
26
Eckert, Werner
26
Ellenrieder, Peter
26
Maclaran, Pauline
26
Sarstedt, Marko
26
Skiera, Bernd
26
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Conjoint measurement : methods and applications
3
Customer retention in the automotive industry : quality, satisfaction and loyalty
3
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Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
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Conjoint measurement : methods and applications ; with 91 tables
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Gabler Edition Wissenschaft
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International journal of automotive technology and management : IJATM
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Neue betriebswirtschaftliche Forschung : Nbf
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Schmalenbach business review : sbr
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Vielfalt und Einheit in der Marketingwissenschaft : ein Spannungsverhältnis ; Hans H. Bauer zum 60. Geburtstag
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Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
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Wissenschaftliche Arbeitspapiere / P / Center of Market-Oriented Product and Production Management
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1
Das Management der Schnittstelle F&E - Marketing : empirische Ergebnisse über die Erfolgsrelevanz des Einsatzes von Marketing-Analyse-Instrumenten
Bauer, Hans H.
;
Huber, Frank
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000960050
Saved in:
2
Method supplied investigation of customer loyalty in the automotive industry : results of a causal analytical study
Bauer, Hans H.
- In:
Customer retention in the automotive industry : …
,
(pp. 167-213)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001299161
Saved in:
3
From value-orientated quality improvement to customer satisfaction : a case study for passenger cars
Herrmann, Andreas
- In:
Customer retention in the automotive industry : …
,
(pp. 93-115)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001299164
Saved in:
4
Design of lines as a product-policy variant to retain customers in the automotive industry
Bauer, Hans H.
;
Huber, Frank
;
Keller, Thomas
- In:
Customer retention in the automotive industry : …
,
(pp. 67-92)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001299165
Saved in:
5
Conjoint measurement : methods and applications
Gustafsson, Anders
(
contributor
); …
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001402990
Saved in:
6
Kundenorientierung von Non-profit-Unternehmen : das Beispiel eines öffentlichen Theaterbetriebes
Bauer, Hans H.
- In:
Zeitschrift für öffentliche und gemeinwirtschaftliche …
18
(
1995
)
4
,
pp. 385-397
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001192409
Saved in:
7
Die Erfassung der Markentreue im Automobilmarkt mit loglinearen Modellen
Bauer, Hans H.
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
23
(
1994
)
9
,
pp. 434-439
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001169698
Saved in:
8
Conjoint measurement : methods and applications
Gustafsson, Anders
(
ed.
);
Herrmann, Andreas
(
contributor
); …
-
2001
-
2. ed.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001593247
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9
Conjoint analysis as an instrument of market research practice
Gustafsson, Anders
;
Herrmann, Andreas
;
Huber, Frank
- In:
Conjoint measurement : methods and applications
,
(pp. 5-45)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001444653
Saved in:
10
Conjoint analysis as an instrument of market research practice
Gustafsson, Anders
;
Herrmann, Andreas
;
Huber, Frank
- In:
Conjoint measurement : methods and applications ; with …
,
(pp. 5-46)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001997264
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