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Rezension: Neben Kotlers "Marketing-Management" (ID 33/95; 9. Auflage in dieser Nr.) das Hochschullehrbuch schlechthin und konkurrenzlos, was das Umfang-Preis-Verhältnis betrifft. Markterschließung, Produktentwicklung/Preisgestaltung, Werbung und Absatzwege nehmen den meisten Raum ein; die...
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: Targeting the World's Top Cities, As Nations Decline is a compelling practical analysis of a new direction of marketing within … world's foremost marketing experts, and his brother Milton, an international marketing strategist, explain why the future of … cities will contribute 25 percent of GDP, and 440 of these top 600 cities will be in the developing world. Top cities have to …
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of intensifying urbanization and the shift of global economy from West to East. Philip Kotler, one of the world … contribute 25 percent of GDP, and 440 of these top 600 cities will be in the developing world. Top cities have to improve their … in the developing world. Multinational businesses must change the culture of their headquarters, divisions and branches …
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Den Wirtschaftsstandort Deutschland zu sichern, heißt, ihn für Investitionen, Industrieansiedlung, Einwohner und Touristen attraktiv zu machen. Die im Social Marketing (vgl. P. Kotler: ID 9/91) und im Non-Profit-Management versierten Autoren schlagen als Konzept zur Revitalisierung...
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