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Krafft, Manfred
Bruhn, Manfred
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Burmann, Christoph
138
Esch, Franz-Rudolf
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Homburg, Christian
123
Huber, Frank
119
Bauer, Hans H.
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Baumgarth, Carsten
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Kumar, V.
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Melewar, T. C.
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Meffert, Heribert
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Wiedmann, Klaus-Peter
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Herrmann, Andreas
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Kreutzer, Ralf T.
73
Verhoef, Peter C.
73
Han, Heesup
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Ahlert, Dieter
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Bang, Nguyen
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Ko, Eunju
62
Tomczak, Torsten
62
Keller, Kevin Lane
61
Hollebeek, Linda D.
58
Loureiro, Sandra Maria Correia
57
Dwivedi, Yogesh Kumar
56
Vrontis, Demetris
56
Walsh, Gianfranco
56
Choi, Tsan-Ming
54
Pitt, Leyland F.
54
Piller, Frank T.
53
Swoboda, Bernhard
52
Thaichon, Park
52
Foroudi, Pantea
50
Phau, Ian
50
De Chernatony, Leslie
49
Stauss, Bernd
49
Palmatier, Robert W.
48
Skiera, Bernd
48
Wirtz, Bernd W.
48
Mattila, Anna S.
47
Fournier, Susan
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Permission marketing and privacy concerns : why do customers (not) grant permissions?
Krafft, Manfred
;
Arden, Christine M.
;
Verhoef, Peter C.
- In:
Journal of interactive marketing : a quarterly …
39
(
2017
),
pp. 39-54
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011743757
Saved in:
2
How to communicate sustainability in tourism : examining value-based drivers for advertising effectiveness
Starke, Eliza
;
Stegemann, Manuel
;
Linde, Janine Julia
; …
- In:
Sustainability in Business Management
,
(pp. 17-37)
.
2023
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014337991
Saved in:
3
Kundenzufriedenheit und Kundenwert : Ergebnisse der gleichnamigen Studie der VDI-Gesellschaft "Entwicklung Konstruktion Vertrieb" (VDI-EKV) und von CEO GmbH, Krefeld
Krafft, Manfred
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000962511
Saved in:
4
Der Kunde im Fokus : Kundennähe, Kundenzufriedenheit, Kundenbindung - und Kundenwert?
Krafft, Manfred
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
59
(
1999
)
4
,
pp. 511-530
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001402414
Saved in:
5
Customer win-back : the role of attributions and perceptions in customers’ willingness to return
Pick, Doreén
;
Thomas, Jacquelyn S.
;
Tillmanns, Sebastian
; …
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
44
(
2016
)
2
,
pp. 218-240
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011453224
Saved in:
6
Mehrstufige Eigenmarken : eine empirische Analyse von Zielen, Erfolgsdeterminanten und Grenzen
Noormann, Philipp
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011556000
Saved in:
7
Erfolgreiche Dialoge im Kundenbeziehungsmanagement
Krafft, Manfred
- In:
Dialogmarketing im Dialog : Festschrift zum …
,
(pp. 125-142)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010416537
Saved in:
8
Social influence in the adoption of a B2B loyalty program : the role of elite status members
Viswanathan, Vijay
;
Sesé, F. Javier
;
Krafft, Manfred
- In:
International journal of research in marketing : IJRM ; …
34
(
2017
)
4
,
pp. 901-918
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011792412
Saved in:
9
Multi-tier loyalty programs to stimulate customer engagement
Bijmolt, Tammo H. A.
;
Krafft, Manfred
;
Sesé, F. Javier
; …
- In:
Customer engagement marketing
,
(pp. 119-139)
.
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011739846
Saved in:
10
Understanding the quality-quantity conundrum of customer referral programs : effects of contribution margin, extraversion, and opinion leadership
Viswanathan, Vijay
;
Tillmanns, Sebastian
;
Krafft, Manfred
; …
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
46
(
2018
)
6
,
pp. 1108-1132
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011951637
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