Showing 1 - 10 of 50
examine the drivers, barriers, and future developments of AI in marketing management. This article formulates research … practical understanding of the drivers, barriers, and future development of AI in marketing management as well as of the … explorativen Ansatz, um Chancen und Herausforderungen im Zusammenhang mit KI im Marketing zu identifizieren. Basierend auf diesen …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013477421
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012650057
Kennzahlensysteme sind nur teilweise geeignet, die Koordinationsprobleme des Marketing zu lösen.3. Ein Kennzahlensystem, das den …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005840564
Das vorliegende Arbeitspapier behandelt Marketingcontrolling als nicht eindeutig zurechenbares klassisches Schnittstellenthema zweier betriebswirtschaftlicher Forschungsteilgebiete
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005840565
Informationen zur richtigen Zeit in der richtigen Form erhalten, um bestmögliche Management-entscheidungen zu treffen.(...) …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005840882
Forschungs-prioritätenliste des renommierten Marketing Science Institute in den USA ein.(...) …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005840884
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000417780
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000647090
constantly rethink their marketing strategies to keep up with consumers' shifting expectations.The Management of Luxury consists … forefront of luxury management research provide experienced luxury managers and luxury researchers with insightful marketing and … book provides a strategic approach to luxury management and focuses on four key areas: market, brand strategy, business …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010421880
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011337505