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Handbuch
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German
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Undetermined
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Author
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Wiedmann, Klaus-Peter
Spengel, Christoph
209
Feld, Lars P.
192
Wolter, Stefan C.
191
Fuest, Clemens
168
Arvanitis, Spyridon
166
Knieps, Günter
156
Zweifel, Peter
156
Kirchgässner, Gebhard
150
Sutter, Matthias
144
Frey, Bruno S.
141
Wörter, Martin
134
Lechner, Michael
133
Han, Heesup
130
Haucap, Justus
130
Filippini, Massimo
124
Hollenstein, Heinz
124
Becker, Johannes
123
Sturm, Jan-Egbert
122
Schaltegger, Christoph A.
116
Kugler, Peter
114
Belk, Russell W.
113
Mattila, Anna S.
111
Grunert, Klaus G.
102
Frey, René L.
101
Huber, Frank
101
Siliverstovs, Boriss
101
Abrahamsen, Yngve
99
Fehr, Ernst
98
Homburg, Christian
98
Devereux, Michael P.
97
Lalive, Rafael
96
Bauer, Hans H.
94
Crew, Michael A.
90
Siegenthaler, Michael
90
Arvanitis, Spyros
89
Phau, Ian
87
Schjelderup, Guttorm
87
Hartwig, Jochen
86
Herrmann, Andreas
86
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Institution
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Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover
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Universität Hannover / Institut für Marketing & Management
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Management Know-how
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Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
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Schriftenreihe Marketing-Management
1
SpringerLink / Bücher
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The Oxford handbook of luxury business
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The journal of consumer marketing
1
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
1
Web 2.0 : neue Perspektiven für Marketing und Medien
1
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
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Zeitschrift für Energiewirtschaft : ZfE
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Drivers and outcomes of brand heritage : consumers' perception of heritage brands in the automotive industry
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Hennigs, Nadine
;
Schmidt, Steffen
; …
- In:
Journal of marketing theory and practice
19
(
2011
)
2
,
pp. 205-220
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008989393
Saved in:
2
Systematisches Churn Management : Erfolgsfaktoren der Kunden-Abwanderungsprävention, -Rückgewinnung und -Trennung in der Versandhandelsbranche
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Hennigs, Nadine
;
Kudlińska, Mariola
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
53
(
2007
)
3
,
pp. 312-333
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003603901
Saved in:
3
Der Einfluss von Dienstleistungsqualität auf
Kundenzufriedenheit
im Retail Banking
Walsh, Gianfranco
;
Koot, Christian
;
Wiedmann, Klaus-Peter
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
52
(
2006
)
2
,
pp. 166-180
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003358017
Saved in:
4
Entwicklung eines Erfolgsfaktorenmodells für Messen zur Steigerung der
Kundenzufriedenheit
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Langner, Sascha
;
Kleinod, Marén
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003729340
Saved in:
5
Kundenbindung als zentrale Herausforderung für das Verlagsmarketing : die Wirkung zusätzlicher Serviceleistungen auf
Kundenzufriedenheit
und Leserbindung am Beispiel der Hannoversc...
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Hennigs, Jörg
;
Tilleke, Ralf
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002610687
Saved in:
6
Kundenzufriedenheit
in Online-Beziehungen : Ergebnisse einer empirischen Studie
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Langner, Sascha
;
Siecinski, Jessica
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004914677
Saved in:
7
Kundenzufriedenheit
und Kundenbindung in der Tourismusindustrie : eine empirische Untersuchung dargestellt am Beispiel der Kreuzfahrtbranche
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Seegebarth, Barbara
;
Lösgen, …
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014011466
Saved in:
8
Kundenzufriedenheit
in Online-Beziehungen : Ergebnisse einer empirischen Studie
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Langner, Sascha
;
Siecinski, Jessica
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014007209
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9
The complexity of value in the luxury industry : from consumers' individual value perception to luxury consumption
Hennings, Nadine
;
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Klarmann, …
- In:
International journal of retail & distribution management
43
(
2015
)
10/11
,
pp. 922-939
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011505887
Saved in:
10
Development of a measurement concept for sensory perception and investigation of the relationships with marketing-related performance indicators
Haase, Janina
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012019241
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