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Wiedmann, Klaus-Peter
Baldwin, John R.
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Sharpe, Andrew
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Picot, Garnett
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Han, Heesup
119
Gunderson, Morley
116
Belk, Russell W.
114
Helliwell, John F.
114
Globerman, Steven
112
Baker, Michael
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Riddell, William Craig
104
Gu, Wulong
101
Grunert, Klaus G.
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Mattila, Anna S.
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Lusardi, Annamaria
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Huber, Frank
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Palacios, Milagros
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Siklos, Pierre L.
94
Sutter, Matthias
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Milligan, Kevin
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Crossley, Thomas F.
88
Hou, Feng
87
Lemieux, Thomas
87
Phau, Ian
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Lusk, Jayson L.
85
Robson, William B. P.
85
Bauer, Hans H.
84
Corak, Miles
83
Bordo, Michael D.
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Denton, Frank T.
82
Green, David A.
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Warman, Casey
81
Gierl, Heribert
79
Herrmann, Andreas
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Clemens, Jason
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Falk, Armin
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Usman, Osly
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Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover
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Universität Hannover / Institut für Marketing & Management
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Strategisches Management der kooperativen Zusammenarbeit zwischen Nonprofit Organisationen und Unternehmen
Wiedmann, Klaus-Peter
-
2006
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2
Wie steigert man Konsumentenvertrauen? : consumer
confidence
als Gegenstand von Wirtschaft und Kommunikation
König, Jan C. L.
;
Wiedmann, Klaus-Peter
- In:
Von Fukushima zum Tanz der Banker - die (un)sichtbare …
,
(pp. 141-153)
.
2015
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Konzeptualisierung und Operationalisierung der Unternehmensreputation aus Sicht privater Anleger : Implikationen für Forschung und Praxis auf Basis empirischer Analysen unter Verwe...
Zitzewitz, Mareike von
-
2016
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4
The complexity of value in the luxury industry : from consumers' individual value perception to luxury consumption
Hennings, Nadine
;
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Klarmann, …
- In:
International journal of retail & distribution management
43
(
2015
)
10/11
,
pp. 922-939
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5
Development of a measurement concept for sensory perception and investigation of the relationships with marketing-related performance indicators
Haase, Janina
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012019241
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6
Brand logo symmetry and product design : the spillover effects on consumer inferences
Bettels, Jannick
;
Wiedmann, Klaus-Peter
- In:
Journal of business research : JBR
97
(
2019
),
pp. 1-9
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7
To manipulate, or not to manipulate : the naïve beliefs of the simple application of persuasion techniques
Langner, Sascha
;
Schmidt, Steffen
;
Fritz, Sebastian
; …
- In:
Consumer psychology in a social media world
,
(pp. 187-201)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011586456
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8
The implicit sensory association test (ISAT) : a measurement approach for sensory perception
Haase, Janina
;
Wiedmann, Klaus-Peter
- In:
Journal of business research : JBR
109
(
2020
),
pp. 236-245
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9
Modifikation automobiler Produktmarken zur Strukturierung von Sonderausstattungen : ein markenorientierter Ansatz zur Gestaltung der Produktstruktur
Beck, Christian
-
2017
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10
The power of experiential marketing : exploring the causal relationships among multisensory marketing, brand experience, customer perceived value and brand strength
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Labenz, Franziska
;
Haase, Janina
; …
- In:
The journal of brand management : an international journal
25
(
2018
)
2
,
pp. 101-118
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