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~person:"Wiedmann, Klaus-Peter"
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Aufsatzsammlung
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Arbeitspapier
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3
Sammelwerk
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Working Paper
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2
Handbuch
2
Hochschulschrift
2
Case study
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Collection of articles written by one author
1
Fallstudie
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Sammlung
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Language
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German
45
English
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Undetermined
2
Author
All
Wiedmann, Klaus-Peter
Han, Heesup
128
Belk, Russell W.
114
Kraus, Sascha
114
Audretsch, David B.
113
Crowther, David
106
Becker, Wolfgang
104
Davis, Steven J.
103
Mattila, Anna S.
103
Bloom, Nicholas
101
Grunert, Klaus G.
100
Weber, Michael
96
Huber, Frank
94
Beck, Thorsten
92
Vrontis, Demetris
92
Berger, Allen N.
89
Lusk, Jayson L.
89
Welter, Friederike
88
Pies, Ingo
85
Dwivedi, Yogesh Kumar
83
Fairlie, Robert W.
83
Meyer, Jörn-Axel
83
Sheth, Jagdish N.
83
Asongu, Simplice
81
Phau, Ian
81
Ulrich, Patrick
81
Bauer, Hans H.
80
Usman, Osly
80
Agarwal, Sumit
78
Becchetti, Leonardo
78
Gierl, Heribert
78
Herrmann, Andreas
78
Idowu, Samuel O.
76
Okolo-Obasi, Elda N.
76
Clemens, Reinhard
75
Lindgreen, Adam
75
Uduji, Joseph I.
75
Moon, Jeremy
74
Smith, N. Craig
74
Bagozzi, Richard P.
73
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Institution
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Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover
2
Universität Hannover / Institut für Marketing & Management
1
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Schriftenreihe Marketing, Management
22
Journal of business research : JBR
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Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
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Marketing : ZFP ; journal of research and management
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The journal of brand management : an international journal
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Psychology & marketing
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Schriftenreihe Marketing Management
3
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
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Journal of marketing communications
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Luxury marketing : a challenge for theory and practice
2
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
2
The journal of product & brand management
2
Consumer psychology in a social media world
1
Consumption culture in Europe : insight into the beverage industry
1
Das Internet der Zukunft : bewährte Erfolgstreiber und neue Chancen ; Wolfgang Fritz zum 60. Geburtstag
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Ganzheitliches Marketing und Management
1
International journal of consumer studies
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International journal of retail & distribution management
1
Journal of customer behaviour
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Journal of fashion marketing and management
1
Journal of food products marketing : innovations in food advertising, food promotion, food publicity, food sales promotion
1
Journal of general management
1
Journal of global scholars of marketing science : bridging Asia and the world ; JGSMS
1
Journal of marketing theory and practice
1
Management Know-how
1
New economy in kleinen und mittleren Unternehmen
1
Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
1
SpringerLink / Bücher
1
The Oxford handbook of luxury business
1
The journal of consumer marketing
1
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
1
Web 2.0 : neue Perspektiven für Marketing und Medien
1
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
1
Zeitschrift für Energiewirtschaft : ZfE
1
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1
Ansatz eines strategischen CSR-Konzeptes zur Förderung innovativer Technologien am Beispiel der Nanotechnologie
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Seegebarth, Barbara
;
Dieterich, …
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008859254
Saved in:
2
Corporate Social Responsibility (CSR) von Energieunternehmen: : zwischen wirtschaftlichem Handeln und gesellschaftlicher Verantwortung
Wiedmann, Klaus-Peter
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003534746
Saved in:
3
Marketing als Führungskonzept : einige grundlegende Entwicklungslinien
Wiedmann, Klaus-Peter
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003678790
Saved in:
4
Customer Profiling als effiziente Informationsgrundlage für die Gestaltung von E-Commerce-Angeboten für KMUs
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Buxel, Holger Henning
- In:
New economy in kleinen und mittleren Unternehmen
,
(pp. 105-120)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001675585
Saved in:
5
Kultursponsoring als Element der Unternehmenskommunikation für mittelständische Unternehmen : Analyse der Wirkung auf die Unternehmensreputation sowie Gestaltungsansätze für ein Re...
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Seegebarth, Barbara
;
Weinert, Anja
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003862810
Saved in:
6
Entwurf eines Konzeptes zum Aufbau und Nutzen eines internationalen Wirtschafts-Politik-Wissenschafts-Netzwerks
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Bergsiek, Micha
;
Klee, Alexander
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004676523
Saved in:
7
Wachstumsorientierte Unternehmensberatung im Mittelstand : Theorien, Konzepte sowie Ableitung eines eigenen Wachstumskonzeptes
Wiedmann, Klaus-Peter
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014005849
Saved in:
8
The complexity of value in the luxury industry : from consumers' individual value perception to luxury consumption
Hennings, Nadine
;
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Klarmann, …
- In:
International journal of retail & distribution management
43
(
2015
)
10/11
,
pp. 922-939
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011505887
Saved in:
9
Development of a measurement concept for sensory perception and investigation of the relationships with marketing-related performance indicators
Haase, Janina
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012019241
Saved in:
10
Brand logo symmetry and product design : the spillover effects on consumer inferences
Bettels, Jannick
;
Wiedmann, Klaus-Peter
- In:
Journal of business research : JBR
97
(
2019
),
pp. 1-9
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012002742
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