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~person:"Wiedmann, Klaus-Peter"
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Working Paper
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Handbuch
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Hochschulschrift
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1
Fallstudie
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Sammlung
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German
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Undetermined
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Wiedmann, Klaus-Peter
Humphreys, Brad R.
134
Maennig, Wolfgang
126
Han, Heesup
115
Belk, Russell W.
113
Grunert, Klaus G.
100
Szymanski, Stefan
100
Mattila, Anna S.
97
Huber, Frank
95
Franck, Egon
85
Lusk, Jayson L.
85
Frick, Bernd
84
Phau, Ian
84
Bauer, Hans H.
82
Gierl, Heribert
78
Herrmann, Andreas
77
Usman, Osly
76
Sheth, Jagdish N.
75
Foxall, Gordon R.
72
Wicker, Pamela
72
Nufer, Gerd
71
Simmons, Robert
71
Bruhn, Manfred
69
Grewal, Dhruv
69
Khare, Arpita
69
Bagozzi, Richard P.
67
Dwivedi, Yogesh Kumar
67
Loureiro, Sandra Maria Correia
67
Dietl, Helmut
66
Nayga, Rodolfo M.
66
Septianto, Felix
66
Stavins, Joanna
65
Agarwal, Sumit
64
Sutter, Matthias
64
Wansink, Brian
64
Budzinski, Oliver
59
Paul, Justin
59
Paul, Rodney J.
59
Breuer, Christoph
57
Jang, Soocheong
57
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Institution
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Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover
2
Universität Hannover / Institut für Marketing & Management
1
Published in...
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Schriftenreihe Marketing, Management
21
Journal of business research : JBR
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Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
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Marketing : ZFP ; journal of research and management
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The journal of brand management : an international journal
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Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
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Schriftenreihe Marketing Management
3
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
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Journal of marketing communications
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Luxury marketing : a challenge for theory and practice
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The journal of product & brand management
2
Consumer psychology in a social media world
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Consumption culture in Europe : insight into the beverage industry
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Das Internet der Zukunft : bewährte Erfolgstreiber und neue Chancen ; Wolfgang Fritz zum 60. Geburtstag
1
Ganzheitliches Marketing und Management
1
International journal of consumer studies
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International journal of retail & distribution management
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Journal of food products marketing : innovations in food advertising, food promotion, food publicity, food sales promotion
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Journal of general management
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Journal of global scholars of marketing science : bridging Asia and the world ; JGSMS
1
Journal of marketing theory and practice
1
Management Know-how
1
Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
1
SpringerLink / Bücher
1
The Oxford handbook of luxury business
1
The journal of consumer marketing
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Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
1
Web 2.0 : neue Perspektiven für Marketing und Medien
1
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
1
Zeitschrift für Energiewirtschaft : ZfE
1
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Reputation von Fußball-Clubs : Entwicklung und empirische Überprüfung eines Messkonzepts auf Basis der Reputation Quotient (RQ)
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Bachmann, Frank
;
Lafrenz, Kai
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003678731
Saved in:
2
Ambush Marketing : eine empirische Untersuchung zu den Wirkungspotentialen, Chancen und Risiken verschiedener Ambush-Strategien am Beispiel von Sportevents
Wiedmann, Klaus-Peter
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014008808
Saved in:
3
Kultursponsoring als Element der Unternehmenskommunikation für mittelständische Unternehmen : Analyse der Wirkung auf die Unternehmensreputation sowie Gestaltungsansätze für ein Re...
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Seegebarth, Barbara
;
Weinert, Anja
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003862810
Saved in:
4
Imagine transfer in a
sponsorship
alliance
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Gross, Philip
- In:
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift …
30
(
2013
)
1
,
pp. 22-35
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009722786
Saved in:
5
Erfolgsfaktoren von Hospitality im Bereich des Sports : Ergebnisse einer empirischen Untersuchung
Wiedmann, Klaus-Peter
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003678702
Saved in:
6
The complexity of value in the luxury industry : from consumers' individual value perception to luxury consumption
Hennings, Nadine
;
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Klarmann, …
- In:
International journal of retail & distribution management
43
(
2015
)
10/11
,
pp. 922-939
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011505887
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7
Development of a measurement concept for sensory perception and investigation of the relationships with marketing-related performance indicators
Haase, Janina
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012019241
Saved in:
8
Brand logo symmetry and product design : the spillover effects on consumer inferences
Bettels, Jannick
;
Wiedmann, Klaus-Peter
- In:
Journal of business research : JBR
97
(
2019
),
pp. 1-9
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012002742
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9
To manipulate, or not to manipulate : the naïve beliefs of the simple application of persuasion techniques
Langner, Sascha
;
Schmidt, Steffen
;
Fritz, Sebastian
; …
- In:
Consumer psychology in a social media world
,
(pp. 187-201)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011586456
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10
The implicit sensory association test (ISAT) : a measurement approach for sensory perception
Haase, Janina
;
Wiedmann, Klaus-Peter
- In:
Journal of business research : JBR
109
(
2020
),
pp. 236-245
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012238054
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