Showing 1 - 10 of 28
Die vorliegende Bachelorarbeit analysiert, woher die werberelevante Zielgruppe der 14- bis 49-Jährigen stammt, wie sich … Kriterien zu bestimmen, wird diese Zielgruppe hinsichtlich ihrer Demographie, Fernsehnutzung, Werbeakzeptanz, Lebenseinstellung … Schluss, dass die werberelevante Zielgruppe der 14- bis 49-Jährigen aufgrund der hier untersuchten Kriterien zunehmend an …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009434172
Diese Bachelorarbeit untersucht, welche die effektivsten Teilbereich des Onlinemarketings sind und ob es sich die älteste Form der Onlinewerbung, die Bannerwerbung, noch gegen die neuesten Techniken behaupten kann. Ziel ist es, eine allgemeine Übersicht für das Verständnis des...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009434273
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009434343
Durch das kontinuierlich ansteigende Medienangebot konkurrieren Medienprodukte zunehmend um die knappe Ressource der Rezipientenaufmerksamkeit. Crossmedia Marketing zielt auf die Präsenz in verschiedenen Medienteilmärkten, offline und online ab, wodurch sich die Abhängigkeit von einzelnen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009451190
Several major websites offer hybrid auctions that allow advertisers tobid on a per-impression or a per-click basis. We present the firstanalysis of this hybrid advertising auction setting. The conventionalwisdom is that brand advertisers (e.g. Coca-Cola) will bid perimpression, while direct...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009435135
ENGLISH ABSTRACT: The objective of this specific research report is to analyse the internet marketing function within the South African tourism industry. Furthermore, the hotel industry is analysed to establish how the introduction of the internet changed the playing field in terms of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009442058
The objective of this study was to investigate and report on user preference of Search Engine Optimisation (SEO), versus Pay Per Click (PPC) results. This will assist online advertisers to identify their optimal Search Engine Marketing (SEM) strategy for their specific target marketResearch...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009447171
Where customers have freedom of choice, their level of satisfaction will determine if they are loyal, long-term and profitable customers. If customers are not satisfied they will take their business elsewhere.The increase in the level of satisfaction in key element areas would increase overall...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009447181
The research study provides an overview of the deployment of marketing by architectural practices in the Western Cape. It furthermore illustrates how the Internet is being utilised and establishes the motivations behind Web presence or its lack thereof.In recent years, an increasingly...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009447196