Showing 1 - 10 of 353
werden, ob sich die mit der Einführung des Ombudsmannverfahrens verbundenen Hoffnungen auf eine größere Kundenzufriedenheit …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010305689
Not only the horse as a living creature, but also equestrian sport, has a positive influence on the general upbringing and development of young people. Although equestrian sport still exerts a strong fascination, it is becoming more difficult to inspire young people to take part in this...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010307734
, die Beziehungen zwischen Mitarbeiterzufriedenheit (MiZu) und Kundenzufriedenheit (KuZu) statistisch für insgesamt 52 …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010292520
This study aims to investigate, through the development and operationalized constructs of service quality, service charge, perceived value, and customer satisfaction; customer satisfaction and its determinants of the banking industry in Bangladesh. An exploratory factor analysis and structural...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011938313
positiv auf Kundenzufriedenheit und -bindung auswirkt und durch zwei Dimensionen an Determinanten – funktional und emotional … – bestimmt wird. Zudem zeigt sich, dass sich funktionale Erlebnistreiber positiv auf Kundenerlebnis und Kundenzufriedenheit … auswirken, wohingegen emotionale Erlebnistreiber nur dann die Kundenzufriedenheit steigern, wenn mit diesen aus Kundensicht auch …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011390654
sich das Kundenerlebnis positiv auf Kundenzufriedenheit und -bindung auswirkt und durch zwei Dimensionen an Determinanten … Kundenzufriedenheit auswirken, wohingegen emotionale Erlebnistreiber nur dann die Kundenzufriedenheit steigern, wenn mit diesen aus …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011428810
Sogenannte Self-Service-Technologien (SST), wie Bankautomaten, automatischer Self-Checkout in Hotels, Telefonbanking und Dienstleistungen, die der Kunde über das Internet bezieht (z.B. Onlinebanking) werden in den letzten Jahren zunehmend von Unternehmen genutzt, um den kostenintensiven,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010308146
Basically, relationship marketing focuses more on creating customer value through interaction with customers to get information regarding evaluation of customer needs and expectations on an ongoing basis. Interaction with customers must be conducted, because customer involvement can increase...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014519637
The purpose of this paper is to propose a framework for the monitoring of new technology introduction in a B2B environment. We focus on B2B environments, i.e. on projects where a new technological solution is implemented (and often jointly developed) with a client being either a company or an...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010352071
This paper proposes a methodology for benchmarking unemployment benefits systems, with a view to assess reform needs …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010331400