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Wechselbeziehung der gegenseitigen Einflussnahme stehen. Via Internet und Web 2.0 könnten Unternehmen zwar direkt mit ihren …
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The rise of social media is causing challenges for brand managers of premium manufacturers in the fast moving consumer goods industry. Social Media platforms as innovative and open communication channels have to be integrated in the established media mix while preventing the damage of the...
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Based on 102 online surveys accounting for more than 3 million interviews, we show that websites are powerful purchase intent and brand builders and represent a strong opportunity to enhance customer relationships through “conversation” with the brand's best customers.
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Lately, a new trend has specially outreached on the Information Society that of Social Computing. Starting from a citizen-focused model of health seamless provision of services, this paper analyses some current Web 2.0 initiatives on the Health sector. These opportunities would not be fully...
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La economía de la información y la empresa red constituyen la base de una nueva gestión empresarial. Hoy se habla de estructuras horizontales, flexibilidad en los procesos y trabajo en equipo. Estos cambios en la economía global han influido en el desarrollo de los negocios internacionales y...
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Elektronischer Handel und flexible Produktionstechnologien ermöglichen eine kostengünstige Personalisierung ehemals …
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und eine stärkere Kundenbindung grundsätzlich erfüllen lassen. …
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Die wirtschaftliche Entwicklung der letzten Zeit hat gezeigt, wie schwierig es für die Unternehmen ist, langfristigen … Kosteneinsparungen oder Prozessoptimierung bereits auf dem Prüfstand waren und optimiert wurden, erkennen immer mehr Unternehmen die … stellt einen auf Basis der Balanced Scorecard entwickelten Customer Care Ansatz vor, der es Unternehmen ermöglicht, die …
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This empirical study will show how bonus programs, particularly loyalty programs and loyalty cards, have an impact on the purchasing behavior of consumers in the german food retail trade. The study was carried out by students of the Bachelor degree program in Business Administration from the...
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Auf Basis des Determinanten-Modells der Kundenbindung von Peter (1997) werden die Wirkungszusammenh�ge beim Einsatz … von Kundenkarten auf die Kundenbindung berprft. Das kausale Modell der Kundenbindung besitzt in dieser empirischen Studie … die Determinanten der Kundenbindung im Gro�n und Ganzen nachgewiesen werden. Vor allem die Determinanten …
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