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Kotler, Philip
82
Meffert, Heribert
77
Bruhn, Manfred
59
Pepels, Werner
40
Baker, Michael John
28
Bauer, Hans H.
25
Belz, Christian
25
McDonald, Malcolm
24
Huber, Frank
22
Ginzberg, Eli
21
Fabozzi, Frank J.
20
Weis, Hans Christian
20
Wiedmann, Klaus-Peter
20
Feagin, Joe R.
19
Zerres, Michael P.
18
Dichtl, Erwin
17
Diller, Hermann
17
Aaron, Henry J.
16
Armstrong, Gary
16
Ferrell, Odies C.
16
Hurrelmann, Klaus
16
Kuß, Alfred
16
Libecap, Gary D.
16
Silberer, Günter
16
Kerin, Roger A.
15
Levinson, Jay Conrad
15
Levitan, Sar A.
15
Lovelock, Christopher H.
15
Eitzen, David Stanley
14
Homburg, Christian
14
Unger, Fritz
14
Baacke, Dieter
13
Etzioni, Amitai
13
Fritz, Wolfgang
13
Lipset, Seymour Martin
13
Meyer, Paul W.
13
Pozzetta, George E.
13
Raffée, Hans
13
Reinecke, Sven
13
Scheuch, Fritz
13
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Institution
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American Marketing Association
25
Deutsches Jugendinstitut
19
Organisation for Economic Co-operation and Development
19
European Society for Opinion and Marketing Research
16
National Bureau of Economic Research <Cambridge, Mass.>
12
American Assembly
10
Russell Sage Foundation
9
National Bureau of Economic Research <New York, NY>
7
Deutsche Shell-Aktiengesellschaft <Hamburg> / Jugendwerk
6
Federal Reserve Bank <New York, NY>
6
Industrial Relations Research Association
6
Arthur Andersen & Co. <Genève>
5
European Centre for the Development of Vocational Training
5
Forschungsinstitut für Absatz und Handel <Sankt Gallen>
5
International Labour Office
5
Standard and Poor's Corporation <New York, NY>
5
United States / Department of Commerce
5
Bertelsmann-Stiftung
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Centre for Educational Research and Innovation
4
Deutsche Marketing-Vereinigung
4
Deutschland / Statistisches Bundesamt
4
Deutschland <Bundesrepublik> / Statistisches Bundesamt
4
EMNID GmbH und Co. <Bielefeld>
4
Europäische Kommission
4
Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
4
John M. Olin Institute for Employment Practice and Policy
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Psydata, Institut für Marktanalysen, Sozial- und Mediaforschung <Frankfurt, Main>
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Rand Corporation <Santa Monica, Calif.>
4
Salomon Brothers Center for the Study of Financial Institutions <New York, NY>
4
Salomon Center <New York, NY>
4
United States / Bureau of the Census
4
United States / Government Accountability Office
4
Universität <Duisburg, 1980 -> / Fachgebiet Marketing und Konsum
4
American Council on Consumer Interests
3
Bayerische Akademie für Werbung und Marketing
3
Brookings Institution
3
Bundesstelle für Außenhandelsinformation <Köln>
3
Bundesvereinigung Lebenshilfe für Menschen mit Geistiger Behinderung
3
Bundesversicherungsanstalt für Angestellte
3
Center of Market Oriented Product and Production Management <Mainz>
3
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Europäische Hochschulschriften / 5
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Garland reference library of social science
76
The annals of the American Academy of Political and Social Science
53
Sage library of social research
48
AEI studies
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UTB
41
Sage focus editions
40
Contributions in political science
33
Contributions in women's studies
33
Contributions in sociology
32
Arbeitspapiere / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung e. V.
31
Contributions in economics and economic history
25
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
24
Research for business decisions
23
Contributions in Afro-American and African studies
22
Neue betriebswirtschaftliche Forschung : nbf
21
Urban affairs annual review
21
International journal of public administration : IJPA
20
Public administration and public policy : a comprehensive publication program
20
Rororo
19
Europäische Hochschulschriften / 2
18
Hamburger Schriften zur Marketingforschung
18
Dtv
17
New directions for program evaluation : a quarterly sourcebook
17
Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing
17
Schwerpunkt Marketing / Arbeitspapiere
17
Fischer
16
Advances in the study of entrepreneurship, innovation, and economic growth : a research annual
15
Suhrkamp-Taschenbuch Wissenschaft
15
Arbeitspapier / Universität Erlangen-Nürnberg, Betriebswirtschaftliches Institut, Lehrstuhl für Marketing
14
Campus / Forschung
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Schriften zum Marketing
14
Studies in income and wealth
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American immigration & ethnicity
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Contemporary studies in economic and financial analysis
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Contributions in American history
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Edition Suhrkamp
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Sozialismus <Hamburg>
13
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
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Street trends : how today's alternative
youth
cultures are creating tomorrow's mainstream markets
Lopiano-Misdom, Janine
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DeLuca, Joanne
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1. ed.
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Branded : the bying and selling of teenagers
Quart, Alissa
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2003
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Darstellung und kritische Würdigung von Jugendmarketingkonzepten bei Banken
Weyrich, Cornelia
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1998
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Jugendmarketing für Versicherungen
Rützler, Peter
-
1994
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Jugendmarketing : setzen Sie Ihre Produkte in Szene
Heinzlmaier, Bernhard
(
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1999
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6
Creating ever cool : a marketer's guide to a kid's heart
DelVecchio, Gene
-
1998
-
2. print.
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Beziehungsmarketing mit jungen Zielgruppen : Grundlagen, Strategien, Praxisbeispiele
Zanger, Cornelia
(
contributor
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2000
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Marketing
für Kids und Teens : wie Sie Kinder und
Jugendliche
als
Zielgruppe
richtig ansprechen
Dammler, Axel
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Barlovic, Ingo
;
Melzer-Lena, Brigitte
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004597235
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9
ESOMAR Seminar on
Youth
Research: How To Be Number One in the
Youth
Market : Copenhagen (Denmark), October 1997
Seminar on Youth Research: How To Be Number One in the …
-
1997
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10
Youngster
Marketing
:
Jugendliche
als
Zielgruppe
für die Wirtschaft und werbliche Ansprachestrategien
Mehnert, Grit
-
2007
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