Showing 1 - 10 of 4,951
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010189542
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011660376
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011470958
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011618423
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014634469
1: Nostalgia marketing and consumer behavior -- 2: Nostalgic advertising usage in sports season tickets campaigns -- 3: The impact of nostalgic advertising on consumer willingness to donate during a crisis -- 4: Examining nostalgic advertising effectiveness in sustainable food consumption...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014229289
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000131920
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000959103
. Damit wird ihr eine zentrale Rolle als Vermittler von Werbewirkung zugesprochen. Allerdings wurde diese Vermittlerrolle … Kontrolle von langfristiger TV-Werbewirkung bei etablierten Konsumgütern. Bereits bestehende Wirkungshypothesen zur Rolle der … Werbeeinstellungen. -- Werbeeinstellung ; langfristige Werbewirkung ; Werbe-Trackingdaten ; Multigruppenanalyse ; Werbevariationen …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003428351
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009006652