Showing 1 - 10 of 3,038
Marketing-Kommunikation ist mehr als nur Werbung, Reklame und bunte Bilder. Die kommunikative Positionierung des Unternehmens und deren operative Umsetzung werden zum entscheidenden Wettbewerbsfaktor. Steigender Wettbewerb und die Angleichung der Angebote erfordern eine klare Differenzierung und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002913545
1: Form Postponement Types and Market Contingencies: Toward an Isomorphism of Mass-Customization Strategies and Form Postponement Types -- 2: The Ghost in the Machine: A Multi-Method Exploration of the Role of Individuals in the Simultaneous Pursuit of Flexibility and Efficiency -- 3: The Role...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014318553
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010375803
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009786139
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010497783
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010390892
1. Marketing Communications and Brand Development - An Introduction -- 2. The Progress of Destination Brand Marketing in Emerging Economies: The Case of ASEAN -- 3. Nation Branding as a Strategic Approach for Emerging Economies: The Case of UAE -- 4. Bank Brand Avoidance - Perspectives from...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013192340
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012229039
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012257420
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011719120