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2,609
Hochschulschrift
205
Graue Literatur
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Non-commercial literature
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Thesis
146
Aufsatz im Buch
141
Book section
141
Arbeitspapier
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Working Paper
103
Collection of articles of several authors
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Sammelwerk
46
Lehrbuch
23
Bibliografie enthalten
21
Bibliography included
21
Aufsatzsammlung
20
Textbook
18
Konferenzschrift
15
Case study
14
Conference paper
14
Fallstudie
14
Konferenzbeitrag
14
Collection of articles written by one author
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Reprint
8
Sammlung
8
Conference proceedings
7
Ratgeber
5
Guidebook
4
Mehrbändiges Werk
4
Multi-volume publication
4
Systematic review
4
Übersichtsarbeit
4
Handbook
3
Handbuch
3
Abstract
1
Advisory report
1
Bibliografie
1
Bildband
1
CD-ROM, DVD
1
Company information
1
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English
3,569
German
325
Italian
2
French
1
Russian
1
Author
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Pelsmacker, Patrick de
19
Eisend, Martin
18
Diehl, Sandra
17
Gierl, Heribert
17
Rosengren, Sara
16
Septianto, Felix
16
Dahlén, Micael
14
Kaiser, Harry M.
14
Yoon, Hye Jin
14
Yoon, Sukki
14
Stafford, Marla Royne
13
Taylor, Charles Raymond
13
Dens, Nathalie
11
Rozendaal, Esther
11
Sahni, Navdeep S.
11
Terlutter, Ralf
11
Torres, Ivonne M.
11
Wilbur, Kenneth C.
11
Wilson, Rick T.
11
Chan, Kara
10
Esch, Franz-Rudolf
10
Evans, Nathaniel J.
10
Huber, Frank
10
Malik, Garima
10
Mueller, Barbara
10
Reijmersdal, Eva A. van
10
Sayedi, Amin
10
Bauer, Hans H.
9
Buijzen, Moniek
9
Choi, Yung Kyun
9
Ford, John B.
9
Ghose, Anindya
9
Hudders, Liselot
9
Jerath, Kinshuk
9
Weinberger, Marc G.
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Wu, Linwan
9
Campbell, Colin L.
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Okazaki, Shintaro
8
Poels, Karolien
8
Zúñiga, Miguel Ángel
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Springer Fachmedien Wiesbaden
19
National Bureau of Economic Research
10
Springer Gabler <Firma>
3
Technische Universität Braunschweig
3
United States / Congress / Senate / Committee on the Judiciary / Subcommittee on Antitrust and Monopoly
3
Advertising Research Foundation
2
Deutsche Werbewissenschaftliche Gesellschaft
2
European Advertising Academy
2
Helmut-Schmidt-Universität
2
IGI Global
2
IP Deutschland GmbH <Köln>
2
Institute of Canadian Advertising
2
International Conference on Research in Advertising <4, 2005, Saarbrücken>
2
Peter Lang GmbH
2
Shaker Verlag
2
Österreichische Werbewissenschaftliche Gesellschaft
2
Anheuser-Busch, Inc.
1
Association of National Advertisers
1
Avrim Lazar and Associates
1
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
1
Bundesverband der Verbraucherzentralen und Verbraucherverbände
1
Department of Agricultural Economics, Cornell University Agricultural Experiment Station
1
Department of Agricultural Economics, New York State College of Agriculture and Life Sciences, Cornell University
1
Deutsche Gesellschaft für Publizistik- und Kommunikationswissenschaft / Fachgruppe Werbekommunikation
1
Deutsche Gesellschaft für Publizistik- und Kommunikationswissenschaft / Fachgruppe Werbekommunikation / Jahrestagung <1., 2014, Mainz>
1
Erasmus Research Institute of Management
1
Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
1
Herbert von Halem Verlag
1
ICORIA / Veranstaltung <19., 2021, Bordeaux>
1
ICORIA <11, 2012, Stockholm>
1
ICORIA <12., 2013, Zagreb>
1
ICORIA <14., 2015, London>
1
ICORIA <15., 2016, Ljubljana>
1
ICORIA <9, 2010, Madrid>
1
Institute of Practioners in Advertising
1
J. L. Kellogg Graduate School of Management
1
Leuphana Universität Lüneburg
1
Macquarie University / Department of Business
1
Market Research Society
1
Marketing Science Institute
1
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International journal of advertising : the review of marketing communications
157
International journal of advertising : the quarterly review of marketing communications
123
Journal of business research : JBR
112
Journal of marketing communications
108
Journal of advertising : official publication of the American Academy of Advertising
104
Journal of advertising research
89
Journal of promotion management : innovations in planning and applied research
54
Journal of promotion management : JPM
53
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
51
SpringerLink / Bücher
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Psychology & marketing
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International journal of internet marketing and advertising : IJIMA
39
Journal of current issues and research in advertising : JCIRA
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Journal of retailing and consumer services
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European journal of marketing : EJM
33
Health marketing quarterly
31
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
26
Journal of marketing research : JMR
24
Young consumers : insight and ideas for responsible marketers
24
Journal of current issues and research in advertising
23
Journal of global marketing
23
Gabler Edition Wissenschaft
22
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
22
Marketing letters : a journal of research in marketing
22
Journal of marketing
21
Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
21
Journal of international consumer marketing
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Asia Pacific journal of marketing and logistics
18
International journal of pharmaceutical and healthcare marketing : IJPHM
18
Journal of advertising
17
Journal of research in interactive marketing : interactive marketing and computer-mediated communication
17
Quantitative marketing and economics : QME
17
The journal of consumer marketing
17
International journal of consumer studies
16
Journal of marketing research
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Marketing : ZFP ; journal of research and management
15
Journal of business ethics : JOBE
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Research
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Australasian marketing journal
13
International journal of hospitality management
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Journal of advertising research
New York, NY : Foundation
-
1.1960/61; 2.1962 -
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000356956
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2
Structural changes in a complex system : a chaos-analytic study of a nonlinear advertising policy
Luhta, Irma
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000632941
Saved in:
3
Werbung
für Finanzdienstleistungen im Internet : eine Studie zur Wirkung der Bannerwerbung. Mit einem Geleitw. von Günter Silberer
Henn, Burkhard
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001374416
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4
Relevanz von Werbeeinstellungen zur Kontrolle langfristiger Werbewirkung im Fall etablierter Konsumgütermarken
Schlichthorst, Marisa
-
2008
bezüglich der
Werbung
eine bedeutendere Rolle für die Beeinflussung des Kaufverhaltens als die Werbeeinstellung und eignen sich …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010492251
Saved in:
5
Advertising theory
Rodgers, Shelly
(
ed.
);
Thorson, Esther
(
ed.
)
-
2019
-
Second edition
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011986870
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6
Manipuliert! : die Schweizer Werbebranche kämpft um ihren Ruf, 1900-1989
Eugster, David
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011908047
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7
Sozialität und
Werbung
Zurstiege, Guido
(
ed.
);
Schlütz, Daniela
(
ed.
)
-
Deutsche Gesellschaft für Publizistik- und …
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011381130
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8
Werbung
im Fernsehen : eine medienökonomische Untersuchung zur Effektivität und Effizienz werblicher TV-Kommunikation
Schierl, Thomas
(
ed.
)
-
2003
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001754931
Saved in:
9
Effekte der Kommunikatoreigenschaften Attraktivität und Dynamik in der persuasiven Kommunikation : eine empirische Studie zur Werbewirkungsforschung
Praxmarer-Carus, Sandra
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001559481
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10
Prominente in der
Werbung
: empirische Untersuchungen zur Messung, Rezeption und Wirkung auf Basis der Markenpersönlichkeit
Fanderl, Harald Sebastian
-
2005
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002749852
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