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Thesis
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German
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Author
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Homburg, Christian
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Kühlborn, Sven
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Schmitt, Jens
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Hahn, Alexander
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Jensen, Ove
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Klarmann, Martin
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Tischer, Moritz
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Werner, Harald
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Wilczek, Halina
1
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Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden
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Journal of marketing
4
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
2
Die Betriebswirtschaft : DBW
1
Die Kausalanalyse : ein Instrument der empirischen betriebswirtschaftlichen Forschung
1
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
1
Gabler Edition Wissenschaft
1
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
Journal of marketing research
1
Journal of the Academy of Marketing Science
1
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
1
Reihe: Management-Know-how / M : praxisnah und aktuell
1
Research
1
Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
1
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Source
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1
Die Kausalanalyse als Instrument zur Messung der Kundenzufriedenheit im Industriegütermarketing
Homburg, Christian
- In:
Die Kausalanalyse : ein Instrument der empirischen …
,
(pp. 237-264)
.
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001299878
Saved in:
2
Motivating sales reps for innovation selling in different cultures
Hohenberg, Sebastian
;
Homburg, Christian
- In:
Journal of marketing
80
(
2016
)
2
,
pp. 101-120
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011458675
Saved in:
3
Looking beyond the horizon : how to approach the customers' customers in business-to-business markets
Homburg, Christian
;
Wilczek, Halina
;
Hahn, Alexander
- In:
Journal of marketing
78
(
2014
)
5
,
pp. 58-77
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010419899
Saved in:
4
Messung und Management von Kundenzufriedenheit in Industriegüterunternehmen
Homburg, Christian
- In:
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
,
(pp. 313-340)
.
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001291069
Saved in:
5
Brand awareness in business markets : when is it related to firm performance?
Homburg, Christian
;
Klarmann, Martin
;
Schmitt, Jens
- In:
International journal of research in marketing : IJRM ; …
27
(
2010
)
3
,
pp. 201-212
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008664542
Saved in:
6
Von Robotern und Emotionen
Homburg, Christian
;
Schmitt, Jens
- In:
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
32
(
2010
)
9
,
pp. 6-9
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008648312
Saved in:
7
Corporate social responsibility in business-to-business markets : how organizational customers account for supplier corporate social responsibility engagement
Homburg, Christian
;
Stierl, Marcel
;
Bornemann, Torsten
- In:
Journal of marketing
77
(
2013
)
6
,
pp. 54-72
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010203365
Saved in:
8
How to organize pricing? : vertical delegation and horizontal dispersion of pricing authority
Homburg, Christian
;
Jensen, Ove
;
Hahn, Alexander
- In:
Journal of marketing
76
(
2012
)
5
,
pp. 49-69
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009782920
Saved in:
9
When does brand awareness in business markets really pay off?
Homburg, Christian
;
Klarmann, Martin
;
Schmitt, Jens
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008938931
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10
Die Vermarktung von Systemen im Industriegütermarketing
Homburg, Christian
;
Stock-Homburg, Ruth
;
Kühlborn, Sven
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
65
(
2005
)
6
,
pp. 537-562
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003212685
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