Showing 1 - 10 of 1,003
This study investigates the role of employee engagement in the social exchange theory. The study examines the effects of High performance work practices (HPWPs) on service performance, moderated by employee engagement. Little attention has been given to understand the employee engagement on...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014112252
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001741658
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003064827
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001689691
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001693768
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013432174
Für den langfristigen wirtschaftlichen Erfolg eines Call-Centers ist es unerlässlich, die Mitarbeiter an das Unternehmen zu binden und ihre Leistungsfähigkeit und Leistungsbereitschaft nachhaltig zu sichern. Voraussetzung hierfür ist, dass die Mitarbeiter zufrieden sind. Unzufriedene...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516544
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003765172
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008778608
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003494484