Showing 1 - 10 of 83,524
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012025966
Az UNIDO nemzetközi fejlesztési szervezet szerint az eladó-vevõi kapcsolatok jellemzõen két okból bomlanak fel: 1) az eladó (termelõ) nem kellõen informált a vásárló igényeirõl, 2) az eladó (termelõ) nem képes teljesíteni ezeket az igényeket. Ennek az elvnek megfelelõen a...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003824186
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012001276
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011523111
vegetables from Rythu Bazars/supermarkets. Using fourteen decision variables, the results indicate that significant differences … ‘freshness of vegetables’, ‘quality of vegetables’, ‘variety’, and ‘weighment’. These variables influence and drive the consumers …’ decision as to where to buy their vegetables as compared to other variables such as ‘distance’, ‘packing’ and ‘parking’. The …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014131105
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014527095
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010221550
-tarifäre Handelshemmnisse den Absatz von Schweizer Agrarerzeugnissen auf dem Inlandmarkt. Jedoch wird von höchster politischer Ebene das Ziel …-Deklaration ; geschützte Herkunftsbezeichnung von Agrarprodukten ; Essgewohnheiten ; Lebensmittelhandel ; Lebensmitteleigenschaften ; Erdbeeren …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009745513
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001604425