Showing 1 - 10 of 6,694
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003792564
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003839173
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008653374
The booking purchase process in B2C tourism online from the perspective of the quality-satisfaction-loyalty value chain has scarcely been investigated. The measurement models of the variables are not unified and essential variables, as transaction costs, need more research in order to achieve a...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012125315
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008737731
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003879294
Problemstellung -- Der Checkout im Handel -- Begriffliche Abgrenzung und Einordnung der Kundenzufriedenheit -- Bisherige Untersuchungen zum Einfluss von Selbstbedienungskassen auf das Konsumentenverhalten -- Verhaltenswissenschaftliche Theorien zur Erklärung der Kundenzufriedenheit mit neuen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014293769
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003810250
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003860839