Showing 1 - 10 of 937
Much of service quality research has been carried out on external service quality, i.e., services delivered by organizations to their own customers. The aim of this study was to investigate the influence of internal service quality (ISQ) on external service quality (ESQ), under the existence of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012020043
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010417499
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011648850
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000630954
SWD-Schlagwörter: Kunde, Erlebnis, Tourismus, Reise, Qualitätsmanagement . - Freie Schlagwörter (Englisch): Customer Experience management, Customer Journey, Experience, Quality Management, Brand Management
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011567587
Das Buch zum zentralen Marketing-Thema in diesen Tagen. Für BWL-Studenten, für Unternehmenspraktiker und alle denen die Zufriedenheit der Kunden am Herzen liegt. Aus dem Inhalt: Einleitung. Kundenzufriedenheit und ihre Messung. Qualität und die Bedeutung der Kundenzufriedenheit in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014508707
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008938780
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001768683
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013437788