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Undetermined
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Walsh, Gianfranco
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Wiedmann, Klaus-Peter
7
Beatty, Sharon E.
3
Albrecht, Arne Keno
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Bartikowski, Boris
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Brach, Simon
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Evanschitzky, Heiner
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Hennig-Thurau, Thorsten
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Hennigs, Nadine
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Buxel, Holger
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Gremler, Dwayne D.
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Groth, Markus
1
Hassan, Louise
1
Hennigs, Jörg
1
Kilian, Thomas
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Kleinod, Marén
1
Klinner, Nicole S.
1
Koot, Christian
1
Kudlińska, Mariola
1
Linzmajer, Marc
1
Lösgen, Alexander
1
Mitchell, Vincent-Wayne
1
Mitchell, Vincent‐Wayne
1
Nguyen, Helena
1
Sassenberg, Kai
1
Schmidt, Steffen
1
Schäfers, Tobias
1
Seegebarth, Barbara
1
Shiu, Edward
1
Siecinski, Jessica
1
Tilleke, Ralf
1
Wagner, Tillmann
1
Wiedmann, Klaus‐Peter
1
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Schriftenreihe Marketing, Management
3
European Journal of Marketing
2
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
2
Journal of business research : JBR
2
Journal of service research
2
Psychology & marketing
2
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
1
European journal of marketing : EJM
1
European management journal
1
International business review : the official journal of the European International Business Academy
1
Journal of Business Research
1
Journal of Services Marketing
1
Journal of marketing theory and practice
1
Journal of retailing and consumer services
1
Journal of service research : JSR
1
Journal of the Academy of Marketing Science
1
Schriftenreihe Marketing-Management
1
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Der Einfluss von Dienstleistungsqualität auf Kundenzufriedenheit im Retail Banking
Walsh, Gianfranco
;
Koot, Christian
;
Wiedmann, Klaus-Peter
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
52
(
2006
)
2
,
pp. 166-180
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003358017
Saved in:
2
Entwicklung eines Erfolgsfaktorenmodells für Messen zur Steigerung der Kundenzufriedenheit
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Langner, Sascha
;
Kleinod, Marén
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003729340
Saved in:
3
Systematisches Churn Management : Erfolgsfaktoren der Kunden-Abwanderungsprävention, -Rückgewinnung und -Trennung in der Versandhandelsbranche
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Hennigs, Nadine
;
Kudlińska, Mariola
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
53
(
2007
)
3
,
pp. 312-333
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003603901
Saved in:
4
Drivers and outcomes of brand heritage : consumers' perception of heritage brands in the automotive industry
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Hennigs, Nadine
;
Schmidt, Steffen
; …
- In:
Journal of marketing theory and practice
19
(
2011
)
2
,
pp. 205-220
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008989393
Saved in:
5
Kundenbindung als zentrale Herausforderung für das Verlagsmarketing : die Wirkung zusätzlicher Serviceleistungen auf Kundenzufriedenheit und Leserbindung am Beispiel der Hannoversc...
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Hennigs, Jörg
;
Tilleke, Ralf
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002610687
Saved in:
6
Kundenzufriedenheit in Online-Beziehungen : Ergebnisse einer empirischen Studie
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Langner, Sascha
;
Siecinski, Jessica
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014007209
Saved in:
7
Kundenzufriedenheit und Kundenbindung in der Tourismusindustrie : eine empirische Untersuchung dargestellt am Beispiel der Kreuzfahrtbranche
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Seegebarth, Barbara
;
Lösgen, …
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014011466
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8
Customer-based corporate reputation of a service firm: scale development and validation
Walsh, Gianfranco
;
Beatty, Sharon E.
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
35
(
2007
)
1
,
pp. 127-143
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003485160
Saved in:
9
Does relationship quality matter in e-services? : a comparison of online and offline retailing
Walsh, Gianfranco
;
Hennig-Thurau, Thorsten
;
Sassenberg, Kai
- In:
Journal of retailing and consumer services
17
(
2010
)
2
,
pp. 130-142
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003956373
Saved in:
10
The effect of consumer confusion proneness on word of mouth, trust, and customer satisfaction
Walsh, Gianfranco
;
Mitchell, Vincent-Wayne
- In:
European journal of marketing : EJM
44
(
2010
)
6
,
pp. 838-859
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003989148
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