Showing 1 - 10 of 1,696
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010410446
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002004270
-- 15 Schweden -- 16 Schweiz -- 17 Spanien -- 18 USA. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018991
Entwicklung und Grundlagen des internationalen Direktmarketing Nationales versus internationales Direktmarketing Prozesse und Rahmenbedingungen des internationalen Direktmarketing Internationale Direktmarketingstrategien von Unternehmen Erfolgsfaktoren des internationalen Direktmarketing Neue...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002493684
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000959230
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002290300
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002585760
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000402727
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009718525
Purpose: This study addresses the role of habit strength in explaining loyalty behaviour. Design/methodology/approach: The study uses 2063 consumers’ data from a survey in Denmark and Spain, and multigroup structural equation modelling to analyse the data. The paper describes an approach...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014163498